Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Co je to channel manager a proč jej ve svém ubytovacím zařízení potřebuji

S rozvojem cestovního ruchu a významu online rezervací se zvýšila konkurence mezi ubytovacími zařízeními, jako jsou hotely, apartmány a penziony. Tyto subjekty...

Celý článek
gdpr hotely

GDPR pro ubytovací zařízení aneb Ochrana osobních údajů v praxi

GDPR, jinými slovy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, je nová legislativa EU, která nabyla platnosti v květnu 2018 a výrazným způsobem zvýší...

Celý článek
Kalkulace minimální prodejní ceny

Kolik stojí tvůj hotelový pokoj v nákladu?

Kolik? 300 Kč? 350 Kč? Nebo více? Kolik je tvoje nákladová cena pokoje? Já vím, nemáš finančního ředitele a na provoz...

Celý článek

ChatGPT, AI a hoteliéři: Je to něco pro nás?

Měli jste někdy pocit, že by váš copywriting potřeboval oživit? Hledáte způsoby, jak optimalizovat názvy svých stránek nebo SEO, ale...

Celý článek

Co je to RevPAR a jak jej můžete využít ke zlepšení svého hotelu?

Jako hoteliér jistě chápete, že je důležité být ziskový. Jedním z ukazatelů, který byste měli používat k měření výkonnosti svého hotelu, je...

Celý článek

Genius Program od Booking-com > vypnout nebo nevypnout?

Toto je věčné téma a nikdy se neomrzí. Setkávám se s ním v podstatě pravidelně už několik let a názor jsem zatím nezměnila. Odpověď...

Celý článek

Jak na vánoční kampaň

Ty ještě nemáš nastavené vánoční emaily? Máš málo času a nevíš, kde začít? Nebo kampaně z minulého roku nezabraly a nevíš proč? Pojď...

Celý článek

Nákladová cena pokoje má kouzelnou moc

Jednomu našemu klientovi, jehož hotel (přibližně 50 pokojů, 4*, centrum města) prošel náročnou rekonstrukcí, se honí hlavou myšlenky, že je...

Celý článek

Jsi ve smrti z nedostatku personálu? Pomůžeme Ti!

Ahoj!  Máš super letní sezónu? Super, pak máš jistě i spoustu hostů, kteří po svém odjezdu píší recenze na pobyt ve Tvém ubytovacím...

Celý článek

Jak vytvořit správný dotazník spokojenosti?

Po dlouhé době Vám opět jeden z Vašich spokojených hostů odpověděl na dotazník spokojenosti, což Vás sice potěší, ale vrtá Vám hlavou,...

Celý článek