Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Odpovídej na recenze 3x rychleji a snadněji než kdy dříve!

Už máš plné zuby zdlouhavého odpovídání na online recenze? Rozumíme tomu, jak náročné to může být, obzvlášť když máš na krku spoustu...

Celý článek

Jak správně účtovat místní poplatek z pobytu / daň z ubytovania

Pokud provozujete ubytovací zařízení, jistě jste se již setkali s pojmem rekreační poplatek, turistický poplatek, lázeňský nebo městský poplatek“ neboli místní...

Celý článek

Google Analytics 4 (GA4) pro hoteliéry a další ubytovací zařízení

GA 4 je nová verze webové analytické služby Google Analytics, která byla uvedena v říjnu 2020. GA4 je nástupcem původní verze...

Celý článek

Co je to channel manager a proč jej ve svém ubytovacím zařízení potřebuji

S rozvojem cestovního ruchu a významu online rezervací se zvýšila konkurence mezi ubytovacími zařízeními, jako jsou hotely, apartmány a penziony. Tyto subjekty...

Celý článek
gdpr hotely

GDPR pro ubytovací zařízení aneb Ochrana osobních údajů v praxi

GDPR, jinými slovy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, je nová legislativa EU, která nabyla platnosti v květnu 2018 a výrazným způsobem zvýší...

Celý článek

Kolik stojí tvůj hotelový pokoj v nákladu?

Kolik? 300 Kč? 350 Kč? Nebo více? Kolik je tvoje nákladová cena pokoje? Já vím, nemáš finančního ředitele a na provoz...

Celý článek

ChatGPT, AI a hoteliéři: Je to něco pro nás?

Měli jste někdy pocit, že by váš copywriting potřeboval oživit? Hledáte způsoby, jak optimalizovat názvy svých stránek nebo SEO, ale...

Celý článek

Co je to RevPAR a jak jej můžete využít ke zlepšení svého hotelu?

Jako hoteliér jistě chápete, že je důležité být ziskový. Jedním z ukazatelů, který byste měli používat k měření výkonnosti svého hotelu, je...

Celý článek

Genius Program od Booking-com > vypnout nebo nevypnout?

Toto je věčné téma a nikdy se neomrzí. Setkávám se s ním v podstatě pravidelně už několik let a názor jsem zatím nezměnila. Odpověď...

Celý článek

Jak na vánoční kampaň

Ty ještě nemáš nastavené vánoční emaily? Máš málo času a nevíš, kde začít? Nebo kampaně z minulého roku nezabraly a nevíš proč? Pojď...

Celý článek