BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

S voucherem do lázní – naděje versus realita

Na české lázně se na začátku července usmálo štěstí a lázeňští manažeři si mohli na chvíli oddychnout. Dočkali se vytoužené státní podpory v podobě státem financovaných poukazů na pobyty v lázních, které si Češi mohli začít stahovat z webu kudyznudy.cz. Celý projekt zní pohádkově, vláda se rozhodla českým lázním, výrazně zasaženým koronakrizí, podat pomocnou ruku a investovat celou miliardu korun, rozdělenou do 250 tisíc...

Novinky z branže > Kouzlo domácí klientely a co se děje v Německu

Věštit z křišťálové koule bohužel nikdo neumí, a tak se každý po svém snaží nějakým způsobem se připravit na letní sezonu, která bude v každém směru jiná, než jsme si všichni představovali. Podle dotazníku zveřejněného na vyzkumnik.seznam.cz, kterého se zúčastnilo zhruba 300 ubytovacích zařízení registrovaných na webu firmy.cz, více než polovina ubytovacích společností očekává oproti minulému roku nižší obsazenost, a to zhruba 61...

Prázdninové plány Čechů a Slováků COVID-19 moc nezměnil

Svět se ve skutečnosti nezastavil, jen se zpomalil. A ačkoliv se může zdát, že cestování už se nikdy nevrátí do starých kolejí, není tomu tak. Tedy alespoň ne podle průzkumu Prázdninové plány 2020, který jsme v Pomáháme hoteliérům provedli s vaší pomocí. Výstupy z něj jsou více než pozitivní: Češi a Slováci se totiž cestovat chystají a jejich plány se zase až...

Více přímých rezervací díky automatizaci aneb Inspirujte hosty po odjezdu

Řídit hotel je často o umění využít příležitost. Musíte ji dokázat najít a ve správný čas udělat tu správnou věc. Podívejte se, jaké příležitosti se naskýtají, když z vašeho hotelu hosté odjíždějí. První obchodní příležitost se vynoří hned po hostově odjezdu. Den po odhlášení z hotelu stojí za to poslat zprávu, která obsahuje tři prvky: Děkujeme, že jste se ubytovali v našem...

Novinky z branže > Four Seasons za desetinu, Zátiší Group od nuly a nové webináře zdarma

Každý dělá, co může Hranice evropských i dalších přilehlých států se pomalu otevírají a zařízení podnikající v cestovním ruchu zjišťují, že jsou na zahraničních turistech závislejší, než se zprvu zdálo. Jak je ale přesvědčit, že hotely i restaurace jsou na jejich příjezd připraveny a i sama vláda se stará o to, aby byla nadále dodržena veškerá hygienická opatření? Podívejme se například na Turecko, loni...