BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Nová tvář věrného hosta

Před dávnými a dávnými lety žil jeden host, který se přihlásil k hotelovému věrnostnímu programu, každoročně do něj přispíval značnou část ze svých výdajů a za to získával věrnostní body. Žil klidně a spokojeně, po žádné jiné hotelové značce netoužil, stejně jako po žádné jiné odměně. Tato věrnostní hotelová pohádka se z dnešních dní vytratila tak rychle, jak rychlý byl nástup všemožných alternativ...

Novinky z branže > Booking.com s pokutou, InterContinental s novou tváří a budoucnost bez limitů

Booking.com s pokutou 8milionovou pokutu musí nakonec zaplatit rezervační portál Booking.com, který podle Úřadu na ochranu hospodářské soutěže uzavíral v letech 2009 až 2015 s vybranými hoteliéry zakázané dohody, zvýhodňující jejich rezervace. Některé české hotely tak díky těmto vertikálním dohodám nesměly nabízet na jiných rezervačních kanálech či vlastních webech nižší ceny. To však není všechno, kromě rok staré pokuty řeší...

Novinky z branže > Pružné ceny, konec párty a Ritz na prodej

Pružné (=dynamické) ceny Že s cenou byste měli umět hýbat, to dávno vědí nejen hoteliéři a prodejci letenek, ale nově také majitelé lyžařských středisek, přesněji řečeno ti ve Špindlerově Mlýně. Zákazníky totiž v nadcházející zimní sezóně lákají na nový systém nastavení cen skipasů. Ty se budou doslova každý den měnit a odvíjet se například od poptávky, počasí, vytíženosti resortu nebo...

Nejlepší tipy, jak uhlídat cenovou paritu

Uhlídat cenovou paritu hotelu napříč všemi distribučními kanály je hromada práce pro jakýkoliv hotel, a vy už víte, že pomoci vám s tím může chytře zvolený channel manager. My se ale dnes pobavíme o situaci, kdy se výkyvy v cenách a neuhlídání stejné cenové nabídky zejména na vlastních kanálech (web hotelu vs. web hotelové sítě či franšízy) mohou projevit velkými finančními...

Novinky z branže > Uber Works, ještě ekologičtější kosmetika a svět bez Thomase Cooka

Uber Works Možná je to proto, že se Uber se svou původní myšlenkou sdíleného využívání motorových vozidel dostává tak trochu do úzkých, možná také proto, že je to jen přirozená reakce na potřeby trhu, každopádně Uber před pár dny spustil v Chicagu novou aplikaci s názvem Uber Works, která bude propojovat příležitostné pracovníky s příležitostnými zaměstnavateli. Týkat se to například...