BLOG: OBCHODNÍ A MARKETINGOVÉ TRIKY A TIPY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Jak snížit počet rušených rezervací a jejich prevence aneb proč nemáme rádi slovo „cancel“.

Cancellation policy neboli možnost zrušit pobyt v hotelu ještě před příjezdem je ošemetná věc. Hostům dává volnost v rozhodování a umožňuje jim za poplatek, nebo rovnou zdarma zrušit již jednou rezervovaný pobyt. Hotelům to samozřejmě přidává starosti a znemožňuje jim efektivně předvídat skutečnost obsazenost. Věřte, nebo ne, ale tzv. cancellation rate, tedy míra rušení hotelových rezervací, během...

Zarezervováno: A co teď?

Co pro vás znamená slovo „úspěch“? Je to dokončená rezervace, vracející se host, nebo zvyšující se tržby? Víte, že pečlivou komunikací s hostem ještě před jeho příjezdem můžete vystavět oboustrannou důvěru, která vás dovede k mnohem vyšším ziskům? Doba mezi zarezervováním ubytování a příjezdem do hotelu se z vaší a hostovy strany velmi liší. Zatímco host pouze...

Lež má krátké nohy aneb recenze jsou marketingem 21. století!

Zpětná vazba hosta, tzv. recenze po odbydlené noci, je faktorem v hotelovém prostředí stále více a více získavajícím na důležitosti. Je součástí review marketingu, který patří do rodiny reputace, vědy točící se okolo dobrého jména vašeho hotelu. Co je to review marketing O hostově zpětné vazbě se v mnoha případech mluví v souvislosti s digitálním marketingem, v podstatě jde...

Novinky z branže > Hon na ubytování v soukromí, Google umí rezervovat restaurace a hotel s miliony hvězdiček

Hon na ubytování v soukromí Poslanecká sněmovna schválila novelu zákona o místních poplatcích, která by měla pozitivně ovlivnit pokřivený trh s krátkodobým ubytováním, nahrávající webům Airbnb a škodící ubytovacím zařízením. Novela, která nyní míří do Senátu, zavádí poplatek z pobytu, jemuž bude podléhat každý krátkodobý pobyt za úplatu, bez ohledu na to, jaký má účel. Kromě oficiálně...

Cenová válka – stojí to za to?

Konkurence existuje v každém oboru, nehledě na to, jak unikátní produkt nebo službu nabízíte. Pokud na trhu už dávno neexistuje někdo, kdo nabízí přesně to, co vy, určitě se v blízké době objeví. Výjimkou tak není ani hotelnictví, kde vedení hotelů ve snaze udržet si nebo posílit svůj podíl na trhu vymýšlí možné i nemožné konkurenční strategie....