Blog

TIPY  A TRIKY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA ZE SVĚTA MARKETINGU A OBCHODU

Všechny články

Jednomu našemu klientovi, jehož hotel (přibližně 50 pokojů, 4*, centrum města) prošel náročnou rekonstrukcí, se honí hlavou…
Celý článek
Ahoj!  Máš super letní sezónu? Super, pak máš jistě i spoustu hostů, kteří po svém odjezdu píší…
Celý článek
Po dlouhé době Vám opět jeden z Vašich spokojených hostů odpověděl na dotazník spokojenosti, což Vás sice…
Celý článek
profitroom air b n b
Až donedávna, přesněji do 7. prosince 2020, fungovala ubytovací platforma Airbnb na jednotné struktuře poplatků pro všechny…
Celý článek
Určitě i váš telefon už je přehlcený aplikacemi nejrůznějšího druhu a vy sami se musíte rozhodovat, kterou…
Celý článek
Asi byste se tomu zasmáli, kdyby vám v minulosti někdo řekl, že 44 % cestujících bylo na…
Celý článek
Nebudeme tady znovu pět ódy, ale vážně si myslíme, že Google My Business je jedním z nejlepších bezplatných…
Celý článek
Říkáte si: provozuji malý hotel; je reputační management i pro nás důležitá aktivita? Měl by také můj…
Celý článek
Jedním ze soubojů, které hoteliéři svádí téměř každý den, jsou ty spojené s prodejem balíčků (= pobytových balíčků).…
Celý článek

Co by ti nemělo uniknout

e-book a bonusové materiály

Strategie přímých rezervací

ANEB NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ A MARKETING

Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu něco změnit. Společně vyřešíme nízkou prodejní cenu, poradíme jak dosáhnout vyšší osazenosti a ukážeme ti efektivní cestu k vyšším tržbám.

online recenze hotelů ebook

Recenze jsou marketing 21. století

ZAMĚŘ SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE (A NEJEN TEN) TĚ ZA TO BUDE MILOVAT!

Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro byznys. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem. Seznam se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály.

gdpr pro hotely

GDPR pro hotely

GDPR A EMAIL MARKETING PRO HOTELIÉRY VE ZKRATCE

 

Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžeš klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce pro každého hoteliéra může přiletět do tvého e-mailu teď hned.

hotelový poukaz

Hotelové poukazy

POBYTOVÉ POUKAZY PRAKTICKY

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě
samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže. 

Kdo jsme

Pod značkou Pomáháme hoteiérům učíme ubytovatele dosahovat vyšších tržeb a mít více spokojených klientů. Rády ti představíme možnosti, jak na to.

Radka Telyčková

How To Increase Revenue Advisor & Coach

Jarka Alenová

Hotel Revenue & Reputation Expert

Chci čas od času a zdarma dostávat další inspiraci pro hoteliéry

Nespamujeme. Jednou za dva týdny ti pošleme novinku z našeho blogu a maximálně jednou do měsíce se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb. Zůstaň s námi a my ti slibujeme, že tvá osobní data u nás budou v bezpečí.

1x14 dní Ti pošleme novinky z našeho blogu a maximálně 1x měsíčně se můžeš těšit na nabídku vzdělávání nebo našich služeb od Pomáháme hoteliérům s.r.o. V každém e-mailu se můžeš odhlásit. Seznam se s našimi zásadami zpracování osobních údajů, ať víš, jak Tvoje data chráníme. Najdete je ZDE >>