Dynamická cenotvorba & Revenue management

JAK SPRÁVNĚ NASTAVIT CENU A TÍM OPTIMÁLNĚ VYUŽÍT HOTELOVOU KAPACITU?

Revenue Management jako cesta k zisku

OSVĚDČENÝ A FUNKČNÍ POSTUP, KTERÝ TĚ DOVEDE K ÚSPĚCHU

Využij výjimečnou příležitost maximalizovat své tržby v závislosti na optimálním využití hotelové kapacity. Klíčem ke změně je kombinace tržních dat a správných rozhodnutí ve správný čas.

Nastartuj svůj prodej na našem oblíbeném kurzu

NAUČÍME TĚ, JAK SI ZA 9 MĚSÍCŮ VYDĚLAT NA CELÝ ROK

Přihlas se na dvoudenní kurz, ve kterém ti ukážeme správné nastavení dynamické cenotvorby. A to není vše.

Mistrně ovládneš i strategii přímých rezervací, která posílí tvou nezávislost na ubytovacích portálech.

Ano, díky tomuto školení opravdu zvládneš za 9 měsíců vydělat na celý rok.

webináře pro hoteliéry

Najmi si našeho Revenue Managera

INDIVIDUÁLNĚ DOHLÉDNEME NA LEPŠÍ PROFITABILITU HOTELU. GARANTUJEME MINIMÁLNĚ 10% NÁRŮST TRŽEB

Stále rostoucí tržby. Sen každého hoteliéra. Jenže zvládat nastavit cenovou politiku hotelu, způsob prodeje, pohlídat online reputaci, revenue management, nebo nastavení rezervačního systému...to vše je někdy nad lidské síly. Pokud jsi v podobné situaci, využij naší služby „Revenue Manager on Hire“. Osobně ti pomůžeme k úspěchu v dlouhodobém horizontu. Budeš mít více klientů a budeš schopen si za svou službu říci odpovídající cenu. Najmi si našeho zkušeného Revenue Managera.

Připrav se na nárůsty tržeb o 10-15%

Získáš skvělé ohlasy mezi hosty

Naučíme tě, jak mít úspěch

Zvládneš nastavit správnou cenu

Jak jsme pomohli hotelu České Žleby

27 měsíců perné práce přineslo své ovoce. Hotel jsme vyvedli ze závislosti na slevových portálech, získali jsme většinu přímých rezervací a změnil se i typ klientely. Výrazně se zlepšilo i hodnocení hotelu samotnými návštěvníky. Díky provedeným změnám si navíc nyní zájemci rezervují pobyt s dostatečným předstihem. Jak se nám toto vše podařilo? Stáhni si zdarma případovou studii ve které ti ukážeme, jak jsme za necelého 2,5 roku zvýšili tržby tohoto hotelu o 100 %.

Nárůst tržeb o 100%

50% objednávek napřímo

Daří se prodávat i dražší pokoje

Nezávislost na slevových portálech

Navýšení spokojenosti z 8,6 na 9,1 na Booking.com

Chcete vědět, jak jsme dosáhli takového zlepšení?

Žádný učený z nebe nespadl

JÍT S DOBOU JE NĚKDY DŘINA. A PROTO JSOU TU NAŠE ŠKOLENÍ S MAXIMÁLNÍM PŘESAHEM DO PRAXE

online kurzy

Revenue management

DVOUDENNÍ ŠKOLENÍ

Jak správně nastavit cenu a tím optimálně využít hotelovou kapacitu? To se dozvíš na tomto workshopu.

kurz více přímých rezervací pro hotely

Program Více přímých rezervací

E-BOOK & KURZ & MASTERCLASS

Prémiový vzdělávací kurz pro generální restart tvého prodeje a marketingu.

Reference

NAŠI SPOKOJENÍ ZÁKAZNÍCI

"Všechny tyhle konzultantské firmy s hezkými anglickými názvy považuji za „obchodníky s teplou vodou“. Mají skvělou prezentaci, naslibují hory doly a výsledek žádný. S pochybnými konzultanty mám jenom špatné zkušenosti už ze své starší firmy. Nicméně vzhledem k tehdejší neutěšené situaci našeho hotelu a přesvědčovacím schopnostem ředitelky hotelu jsem nakonec se spoluprací s firmou "Pomáháme hoteliérům" souhlasil. Paní Alenová mě však mile překvapila a ještě více mě pak překvapily výsledky hospodaření hotelu. Nadále nedůvěřuji konzultantským a poradenským firmám, zjistil jsem ale, že existují i výjimky."
Hotel České ŽlebyIng. Josef Průcha I Majitel hotelu
V rámci dlouhodobého projektu Pomáháme hoteliérům a Ensana Health Spa Hotels jsme spolupracovali s Radkou v oblasti Revenue Managementu pro hotely v České republice a na Slovensku. Radka má bohaté zkušenosti, je velmi empatická a preferuje data nad domněnkami. Změnili jsme obchodní strategie zaměřené na lokální klientelu vedoucí ke zvýšení obsazenosti i celkových tržeb v době zasažené pandemií COVID-19.
Ensana Health Spa HotelsMichal Matyásko, Group Revenue Manager
„Ešte počas aktívneho pôsobenia Radky Telyčkovej na pozícii Revenue Managera som mal možnosť vyskúšať si jej vedomosti, schopnosti a know-how v oblasti Revenue & Channel Managementu. Audit, následný návrh na nastavenie zmien procesov na obchodnom oddelení, postcontrolling dodržiavania novo nastavených procesov - všetko prebehlo na vysoko profesionálnej úrovni a s požadovaným efektom, ktorý bol výsledkom práce Radky Telyčkovej. Od tohto momentu si s vážnosťou uvedomujem silu Pomáháme Hoteliérům a pravidelne sa zúčastňujem konferencií dotcomhotel, ktoré neustále sledujú a prinášajú formou veľmi zaujímavých speakrov nové trendy v oblasti e-marketingu, Revenue Managementu, Channel Managementu. Dotcomhotel konferencia je pre mňa výborná príležitosť spoznať profesionálov, diskutovať s profesionálmi a ostať medzi prvými.“
Hotel BratislavaIng. Robert Ďurica I General manager
Radka a její tým Pomáháme hoteliérům činí přesně to, co mají v názvu a opravdu pomáhají. Mohu to potvrdit na základě několikaleté osobní zkušenosti, která v minulém roce nabyla ještě intenzivnější podoby. Pomáháme hoteliérům revenue managementem doslova žije a očekávané výsledky jsou, za podmínky aktivní spolupráce, garantovány. Na rámec tohoto se Radka snaží pomoci ubytovacím zařízením opět oživit zájem klientů o cestovní ruch po pandemii formou aktivní komunikace s novináři i různými profesními organizacemi. Velmi si této pomoci vážím a těším se na další spolupráci.
Ensana CZ/ Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s.Karel Kalivoda, generální ředitel

Kdo jsme

Služby specializovaného revenue managera ti pomohou maximalizovat výsledky. Pokud stále váháš, zda jsou služby opravdu pro tebe, přečti si případovou studii a zjisti jak jsme toho všeho docílili. Rádi ti představíme možnosti, jak dosahovat vyšších tržeb a mít více spokojených klientů.

Radka Telyčková

How To Increase Revenue Advisor & Coach

Jarka Alenová

Hotel Revenue & Reputation Expert

Nevíš kudy kam se svým hotelem?

POTŘEBUJEŠ UKÁZAT SMĚR? PORADIT? JSME TU PRO TEBE. OBJEDNEJ KRÁTKOU KONZULTACI S PROFESIONÁLEM.