NEJEFEKTIVNĚJŠÍ ZPŮSOB, JAK ZJISTIT VÝKONNOST HOTELU

Audit obchodních a marketingových aktivit = nejefektivnější způsob, jak zjistit potenciál hotelu.
Možná jste hoteliér, který chce v hotelu vydělávat více peněz. Chcete mít více klientů nebo vyšší obrat. Nebo jste možná hoteliér, který stojí před rozhodnutím, jestli se mu i nadále vyplatí provozovat svůj hotel. Tak jako tak, hledáte někoho, kdo se nezaujatě podívá na to, jak hotel funguje nyní a co vše by mohl udělat, aby se situace změnila.
Pojďme se tedy společně podívat na to, jak můžete svému hotelu vydělat více peněz – někdy stačí opravdu málo. První krokem, než vůbec můžeme začít cokoliv ve vašem hotelu měnit, je začít vstupním auditem. Tento jednodenní vstupní audit je podle naší zkušenosti nejlepší a nejefektivnější způsob, jak získat kompletní přehled toho, co je a co by mohlo být jinak. Navíc, získáte ucelený obrázek toho, jak to vlastně ve Vašem hotelu funguje.
CHCETE PRO SVŮJ HOTEL NOVOU INSPIRACI, NOVÉ NADŠENÍ, PROTOŽE CHCETE ABY SE VAŠI STÁLÍ KLIENTI I NADÁLE MĚLI CHUŤ VRACET?
Pojďme se společně podívat na to, jak můžete svému hotelu vydělat více peněz – někdy stačí opravdu málo. První krokem, než vůbec můžeme začít cokoliv ve vašem hotelu měnit, je začít vstupním auditem. Tento jednodenní vstupní audit je podle naší zkušenosti nejlepší a nejefektivnější způsob, jak získat kompletní přehled toho, co je a co by mohlo být jinak. Navíc, získáte ucelený obrázek toho, jak to vlastně ve Vašem hotelu funguje.
V praxi probíhá vstupní audit takto: domluvíme termín na osobní konzultaci, během které strávíme čas přímo u vás v hotelu či penzionu nejen s Vámi, ale také s Vašimi podřízenými a kolegy, kteří mají co dočinění s obchodem, marketingem, novou politikou, online portály. Také budete chtít hovořit s kolegy, kteří dělají rezervace, potvrzují pobyty klientům po telefonu nebo emailu.
Během našeho setkání se budeme pídit i o statistikách a ostatních výstupech včetně ukazatelů jako jsou obsazenost, průměrná cena, celková tržba, RevPAR a jiné. Budete tedy potřebovat přístup do vašeho hotelového rezervačního systému, abychom se seznámili s možnostmi, jaké statistiky jsou k dispozici. Pokud nemáte hotelový rezervační systém nebo statistiky, nevadí, budeme si muset nějak poradit.
Z auditu pak vznikne rozsáhlá zpráva, většinou má mezi 20 – 30 stranami, kde naleznete do detailu popsán současný stav, tak jak jej vidíme my – naprosto nezaujatě, profesionálně. Současný stav vyhodnotíme a navrhneme v jednotlivých oblastech možná řešení. Audit je vždy zpracován velmi koncepčně, obsahuje praktické návrhy řešení či nápady, které můžete realizovat.
Realizaci návrhů, řešení a nápadů pak můžeme uskutečnit po své vlastní ose, se svými vlastními zaměstnanci. Zjistíte-li však, že některé návhry jsou příliš náročné na realizaci vlastními silami, velmi rádi pak vybrané aktivity převezmeme a budeme s vámi na nich pracovat v harmonogramu, jaký si navzájem určíme.
Pokud Vás zajímá, jakým oblastem se Audit obchodních a marketingových aktivit věnuje, zde je základní přehled:
- Celková obchodní a marketingová strategie a obchodní plán
- Uplatňování zásad dynamické cenotvorby
- Práce s Revenue managementem
- Základní cenová struktura
- Práce s cenou a přehled jednotlivých typů cen a balíčků
- Práce s alokacemi, restrikcemi a flexibilní cenovou politikou
- Distribuční kanály: online distribuční kanály, offline distribuční kanály
- Správa distribučních kanálů
- Segmentace klientů
- Public Relations aktivity
- Online a offline Marketingové aktivity včetně sociálních sítí
- Online reputace
- Analýza rezervací, monitoring distribučních kanálů
- Upselling
- E-Commerce kampaně
- Potenciál www stránky včetně online rezervací
Od roku 2010 jsme provedli více jak 70 hotelových auditů (v České republice, na Slovensku a v Polsku). Většinu z nich si hoteliéři již sami realizují spolu se svými zaměstnanci. My se pak ve spolupráci soustředíme na další vzdělávání nebo pomáháme hoteliérům při výběru vhodných technologií a upgradu webových stránek hotelu.
Věděli jste, že již od roku 2012 organizujeme ve střední a východní Evropě konference zaměřené na revenue management, obchod a marketing? Mezinároční řečníci od Google až po Tripadvisor jsou našimi hosty. Hospitality E-Commerce & Revenue Management pod značkou dotcomhotel se koná pravidelně v Praze a v minulosti jsme přivedli naše řečníky také do těchto měst: Moskva, Zagreb, Antalya, Budapest a Warsawa. Akce se účastní hotelové ředitelé, revenue manageři, e-commerce manageři, sales & marketing directoři a také majitelé různých ubytovacích zařízení.
LÍBÍ SE VÁM TO?
Zůstaňte s námi v kontaktu