NEJEFEKTIVNĚJŠÍ ZPŮSOB, JAK ZJISTIT VÝKONNOST HOTELU

Audit obchodních a marketingových aktivit = nejefektivnější způsob, jak zjistit potenciál hotelu.

Možná jste hoteliér, který chce v hotelu vydělávat více peněz. Chcete mít více klientů nebo vyšší obrat. Nebo jste možná hoteliér, který stojí před rozhodnutím, jestli se mu i nadále vyplatí provozovat svůj hotel. Tak jako tak, hledáte někoho, kdo se nezaujatě podívá na to, jak hotel funguje nyní a co vše by mohl udělat, aby se situace změnila.

Pojďme se tedy společně podívat na to, jak můžete svému hotelu vydělat více peněz – někdy stačí opravdu málo. První krokem, než vůbec můžeme začít cokoliv ve vašem hotelu měnit, je začít vstupním auditem. Tento jednodenní vstupní audit je podle naší zkušenosti nejlepší a nejefektivnější způsob, jak získat kompletní přehled toho, co je a co by mohlo být jinak. Navíc, získáte ucelený obrázek toho, jak to vlastně ve Vašem hotelu funguje.

CHCETE PRO SVŮJ HOTEL NOVOU INSPIRACI, NOVÉ NADŠENÍ, PROTOŽE CHCETE ABY SE VAŠI STÁLÍ KLIENTI I NADÁLE MĚLI CHUŤ VRACET?

Pojďme se společně podívat na to, jak můžete svému hotelu vydělat více peněz – někdy stačí opravdu málo. První krokem, než vůbec můžeme začít cokoliv ve vašem hotelu měnit, je začít vstupním auditem. Tento jednodenní vstupní audit je podle naší zkušenosti nejlepší a nejefektivnější způsob, jak získat kompletní přehled toho, co je a co by mohlo být jinak. Navíc, získáte ucelený obrázek toho, jak to vlastně ve Vašem hotelu funguje.

V praxi probíhá vstupní audit takto: domluvíme termín na osobní konzultaci, během které strávíme čas přímo u vás v hotelu či penzionu nejen s Vámi, ale také s Vašimi podřízenými a kolegy, kteří mají co dočinění s obchodem, marketingem, novou politikou, online portály. Také budete chtít hovořit s kolegy, kteří dělají rezervace, potvrzují pobyty klientům po telefonu nebo emailu. 

Během našeho setkání se budeme pídit i o statistikách a ostatních výstupech včetně ukazatelů jako jsou obsazenost, průměrná cena, celková tržba, RevPAR a jiné. Budete tedy potřebovat přístup do vašeho hotelového rezervačního systému, abychom se seznámili s možnostmi, jaké statistiky jsou k dispozici. Pokud nemáte hotelový rezervační systém nebo statistiky, nevadí, budeme si muset nějak poradit. 

Z auditu pak vznikne rozsáhlá zpráva, většinou má mezi 20 – 30 stranami, kde naleznete do detailu popsán současný stav, tak jak jej vidíme my – naprosto nezaujatě, profesionálně. Současný stav vyhodnotíme a navrhneme v jednotlivých oblastech možná řešení. Audit je vždy zpracován velmi koncepčně, obsahuje praktické návrhy řešení či nápady, které můžete realizovat.

Realizaci návrhů, řešení a nápadů pak můžeme uskutečnit po své vlastní ose, se svými vlastními zaměstnanci. Zjistíte-li však, že některé návhry jsou příliš náročné na realizaci vlastními silami, velmi rádi pak vybrané aktivity převezmeme a budeme s vámi na nich pracovat v harmonogramu, jaký si navzájem určíme.

Pokud Vás zajímá, jakým oblastem se Audit obchodních a marketingových aktivit věnuje, zde je základní přehled:

  • Celková obchodní a marketingová strategie a obchodní plán
  • Uplatňování zásad dynamické cenotvorby
  • Práce s Revenue managementem
  • Základní cenová struktura
  • Práce s cenou a přehled jednotlivých typů cen a balíčků
  • Práce s alokacemi, restrikcemi a flexibilní cenovou politikou
  • Distribuční kanály: online distribuční kanály, offline distribuční kanály
  • Správa distribučních kanálů
  • Segmentace klientů
  • Public Relations aktivity
  • Online a offline Marketingové aktivity včetně sociálních sítí
  • Online reputace
  • Analýza rezervací, monitoring distribučních kanálů
  • Upselling
  • E-Commerce kampaně
  • Potenciál www stránky včetně online rezervací

Od roku 2010 jsme provedli více jak 70 hotelových auditů (v České republice, na Slovensku a v Polsku). Většinu z nich si hoteliéři již sami realizují spolu se svými zaměstnanci. My se pak ve spolupráci soustředíme na další vzdělávání nebo pomáháme hoteliérům při výběru vhodných technologií a upgradu webových stránek hotelu.

Věděli jste, že již od roku 2012 organizujeme ve střední a východní Evropě konference zaměřené na revenue management, obchod a marketing? Mezinároční řečníci od Google až po Tripadvisor jsou našimi hosty. Hospitality E-Commerce & Revenue Management pod značkou dotcomhotel se koná pravidelně v Praze a v minulosti jsme přivedli naše řečníky také do těchto měst: Moskva, Zagreb, Antalya, Budapest a Warsawa. Akce se účastní hotelové ředitelé, revenue manageři, e-commerce manageři, sales & marketing directoři a také majitelé různých ubytovacích zařízení. 

LÍBÍ SE VÁM TO?


Zůstaňte s námi v kontaktu