VAŠI ONLINE POMOCNÍCI KE STAŽENÍ ZDARMA

Hotelový business je naší obrovskou vášní, to už jste asi zaregistrovali. Rády dotahujeme věci do zdárného konce, dalo by se dokonce říct, že jsme velkými perfekcionistkami. Bez správný informací to nejde. V dnešní uspěchané době je ale velmi obtížné vytvořit materiál, který pojme velké množství informací a zaujme, ale člověk nad ním nestráví celý svůj pracovní den. O to jsme se s našimi online pomocníky pokusily, posuďte sami, zda se nám to povedlo. A nebojte – vaše data jsou u nás v bezpečí. Navíc nespamujeme.

UPOZORNĚNÍ: Vaše osobní údaje (jméno, e-mailová adresa) jsou u nás v bezpečí a my, firma SMART HERO s.r.o. pod značkou Pomáháme hoteliérům, je budeme na základě vašeho souhlasu zpracovávat podle zásad ochrany osobních údajů , které vycházejí z české a evropské legislativy. Stisknutím tlačítka CHCI EBOOK ZDARMA vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním potřebným pro zaslání eBooku a dalších newsletterů od nás, které se budou týkat souvisejícího tématu konkrétního ebooku.

Svůj souhlas můžete kdykoli odvolat kliknutím na tlačítko ODHLÁSIT v každém zaslaném e-mailu.

EBOOK: PŘEHLED NEJPOPULÁRNĚJŠÍCH ONLINE REZERVAČNÍCH PORTÁLŮ

Často se nám ptáte: "Jak si vybrat ty správné pro náš provoz".  Online rezervačních portálů je hodně, denně o nich mluvíme. Využívat bychom je měli zcela logicky – podle zaměření a velikosti svého ubytovacího zařízení si zvolit přesný počet těch, které nejvíce zapadají do vašeho stylu provozu a jsou schopné vám zprostředkovat přesně ty hosty, kteří u vás utratí nejvíce peněz. Jenomže jak na to, když oněch OTAs jsou desítky, možná i stovky? Pomůžeme vám vybrat ty, které vám budou užitečné při splnění vašich vlastních cílů. Ebook si jako vždy můžete stáhnout ZDARMA! 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

ONLINE RECENZE PRAKTICKY:  5 KPIs založených na recenzích hostů, o kterých by mělo mít každé ubytovací zařízení přehled

Měření úspěch spokojenosti... Oříšek? Hotel či penzion může ke svým obchodním rozhodnutím používat spoustu ukazatelů – RevPAR, ADR či obsazenost. Abyste však zabodovali, nestačí soustředit se pouze na ně. Sepsali jsme několik neprávem opomíjených KPIs (key performance indicators, neboli klíčových ukazatelů výkonnosti) založených na tom, jak host vnímá vaše ubytovací zařízení.  E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.

E-book připraven ve spolupráci s TrustYouTrustYou collects and analyzes over 3 million guest reviews, surveys, and social posts from all across the web, every week, for 500,000 hotels. Providing your hotel the best insight into what your guests are saying. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

HOTELOVÉ TRENDY 2018 > OBCHOD, MARKETING A REVENUE MANAGEMENT

Pamatujete, jak moc se v loňském roce mluvilo o přímých rezervacích? Jak jsme vás nabádali k větší samostatnosti a menší závislosti na OTAs? Určitě jste za ten rok na vlastní kůži vyzkoušeli, že je vlastně prima prodat si ty nejkrásnější pokoje sám a nespoléhat se na zprostředkovatele. Ani letos vás nenecháme usnout na vavřínech. E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.

E-book připraven ve spolupráci s Profitroom Booking Engine, Channel Manager a CRM. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

DÁRKOVÉ POUKÁZKY JAKO NÁSTROJ PRO VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě
samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos vás nenecháme usnout na vavřínech. E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže. 

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

JAK BÝT SVĚTOVÝ BEZ SVĚTOVÉ ZNAČKY

Jakožto nezávislý hotel se nemůžete spoléhat na zvučné jméno nebo řetězec, což by vám jistě pomohlo v cestě k úspěchu. Můžete se spolehnout pouze na sebe a na své publikum. Je proto nesmírně důležité znát dobře od začátku do konce, krok za krokem celou cestu, kterou váš host urazí, a uvědomit si, jak ho na té cestě můžete doprovodit. Měli byste věnovat pozornost každé příležitosti, která se naskytne, ať už vám její význam připadá jakkoliv malý. E-booku si můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže. Více také na trustyou.cz.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

ODPOVÍDEJTE NA RECENZE JAKO MISTŘI!

Trápí vás špatné hodnocení vašeho hotelu? Nevíte si rady s tím, jak na danou recenzi zareagovat? Jen tak si něco nenecháte líbit a nejradši byste hostovi řekli pěkně od plic, co si o jeho recenzi myslíte? Protože nejste jediní, dali jsme hlavy dohromady a připravily pro vás tento e-book, kde se dozvíte, jak správně reagovat na negativní a pozitivní recenze a nezavařit si ještě více. E-book si stáhněte ZDARMA vyplněním formuláře níže. Pošleme vám ho i do e-mailu, abyste se k němu mohli kdykoli vracet.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

TIPY, JAK DOSTAT ČÍNSKOU KLIENTELU DO SVÉHO HOTELU

Chtěli byste do svého hotelu dostat alespoň část čínských turistů a nevíte jak? Kde je oslovit? Jak hotel vybavit? Na co se připravit? Protože se jedná o velmi perspektivní a rostoucí segment klientů, kteří přijíždí i k nám do Česka, zajímalo nás, na co zaměřit svou pozornost, chceme-li být v tomto „lovu“ jako hotel úspěšní. Informace, které jsme pro vás zjistili, jsme sepsali do e-booku, který si opět můžete stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.

Tento ebook si stáhlo již 0 hoteliérů, majitelů a provozovatelů penzionů a také apartmánů či horských chat.

Zůstaňte s námi v kontaktu