E-book STRATEGIE PŘÍMÝCH REZERVACÍ 

E-BOOK PRO GENERÁLNÍ (RE)START TVÉHO PRODEJE A MARKETINGU. ZÍSKEJ VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ.

Budoucnost je ve tvých rukách. Teď je potřeba konat.

NAŠE KONCENTROVANÉ KNOW-HOW NA MÍRU PRO TVÉ UBYTOVACÍ ZAŘÍZENÍ

Hotelnictví si prochází krizí a oživení cestovního ruchu je během na dlouhou trať. Přesto existuje cesta, jak můžeš i v těchto těžkých dobách přilákat nové hosty. Klíč spočívá ve správném nastavení cenotvorby v kombinaci se strategií přímých rezervací. Že nevíš, jak začít? Přihlas se do online kurzu, dopřej si program MasterClass, nebo si přečti ebook našlapaný praktickými fakty.

Ano, LOCKDOWN je pro nás nová životní situace. A otevírat po jeho skončení je to jako začínat od nuly. Strategie přímých rezervací a správné nastartování cenové politiky znamená pro každého hoteliéra nezávislost na portálech, optimální prodejní cenu vs. obsazenost, více věrných klientů a podporu vlastní značky. To je ten nejlepší recept na lepší zítřky. Pojď do toho s námi.

ebook více přímých rezervací
  • Jsi možná ten, kdo byl doposud "živ" převážně z OTA businessu. Nebo jsi ten, kdo provozuje už léta ubytovací zařízení a i ty jsi závislý na OTA. Máš chuť to změnit.
  • Jsi ten, který chce vyšší poměr přímých rezervací. Chceš podpořit ekonomiku svého zařízení tím, že dbáš na výši provize, kterou vyplácíš za zprostředkování.
  • Možná jsi ten, který nyní bilancuje mezi "děsím se toho, co bude" a "jak si nezničit značku". A zároveň je ti nad slunce jasné, že musíš vydělat na náklady.
  • Jsi ten, kdo chápe, že dumpingové ceny jsou cesta do pekla a touto cestou se dát nechceš.

TENTO EBOOK JE BESTSELLER A VE TVÉ DIGITÁLNÍ KNIHOVNĚ NESMÍ CHYBĚT

Nejnovější zkušenosti hoteliérů s tímto ebookem

Nadupaný e-book

STRATEGIE VÍCE PŘÍMÝCH REZERVACÍ, ANEB NASTARTUJ SVŮJ PRODEJ

Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti konkrétní taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu to změnit. Cena za získání klienta nesmí být příliš vysoká, jinak „má dáti - dal” ekonomika nemusí dobře vycházet.

Zkombinovali jsme všechny naše zkušenosti za posledních 20 let - oblast revenue management, cenové politiky, demand managementu a marketingu - praktické dovednosti ze školení, know-how desítek konferencí a úspěchy naší poradenské činnosti. Vznikl tento e-book a také navazující vzdělávací program. Mají ambiciózní cíl: naučit tě vydělat za 9 měsíců na celý rok. Ano, takový cíl je reálný! Naši klienti jsou toho důkazem.

Přehráním videa souhlasíte se zásadami ochrany osobních údajů YouTube.

Zjistit vícePovolit video

CO SE DOZVÍTE V E-BOOKU?

  • Jak zvýšit tržby hotelu pomocí přímých rezervací a zvyšování spokojenosti hostů
  • Jak přimět hosty, aby rezervovali napřímo
  • Proč hosté využívají OTA´s
  • Jak zařídit, aby hosté odjížděli spokojení a dali ti skvělou recenzi?
  • Proč jsou recenze tak důležité?
  • Autentické výpovědi hostů, které vám otevřou oči
  • Jak má vypadat hotelový web, který prodává
  • Jaký web je atraktivní pro hosty?
  • Dozvíš se o online rezervačních systémech

DALŠÍ INFORMACE K E-BOOKU:

  • Ihned po platbě získáš ebook a všechny bonusové materiály do emailu
    Ebook obsahuje 20 praktických tipů a má více než 45 stran.
  • Pracovní sešit
    Tvůj praktický průvodce s dalšími otázkami, které ti pomohou každý tip více rozpracovat a uplatnit v praxi.
  • Spokojený zákazník > vyšší poptávka > vyšší tržba
    Bonusový tip je ebook věnovaný spokojenosti klientů, jak ji sdílet a maximalizovat své šance na více přímých rezervací.
  • Video Jak vybrat správný online rezervační systém
    Bonusové video pro všechny hoteliéry, kteří stojí před rozhodnutím, jak vybrat svůj systém. Ať už ho vybíráš poprvé nebo měníš.

Toto vše za pouhých

79 € nebo 1975 Kč vč. DPH

Tento ebook si zakoupilo již 0 hoteliérů, majitelů ubytovacích zařízení, provozovatelů chat a chalup či kempů. Airbnb podnikatelé jsou mezi nimi taktéž.

Reference

CO O EBOOKU A ONLINE PROGRAMU ŘÍKAJÍ OSTATNÍ

Online kurz a MasterClass bylo super a v pravý čas. Jsme začínají hotel Online školení bylo prospěšné, nemusel jsem vymýšlet, co už někdo vymyslel. Naučil jsem se, jak stanovit všechny hodnoty a parametry. Důležité pro mě bylo pochopení, jaké hodnoty sledovat, abychom mohli dopředu dobře plánovat ekonomiku hotelu a abychom byli ziskoví. Radka má vysoký energetický náboj a správný tah na branku. Dokáže věci vysvětlit tak, abych člověk pochopil a hlavně vysvětlí, proč.
Ranch 13, SlovenskoPeter Dobeš
Revenue politiku uplatňujeme již několik let, spoustu věcí, o kterých jsme si na webináři říkali, už dávno děláme a nebyly pro mne novinkou, přesto jsem se spoustu jiných dozvěděla. MasterClass mi ukázal na co dalšího si mám dát pozor, co vše si hlídat, jak segmentovat jinak, tak aby to dávalo větší smysl. Jsem nadšená! Moc se těším na to, až se za půl roku, za rok, podívám kam jsme se díky novým změnám posunuli. "AHA" momentů jsem zažila během kurzu několik... Za mě velký dík a 👍. Skvělé jsou i následné couchingy, ne vždy si "všechno v hlavě sedne" 🥺 a pak je potřeba to probrat ještě jednou.
Hotel České ŽlebyDagmar Šubová
"Školenia s Radkou vychádzajú z praxe čo sa odrazilo práve na rýchlej implementácii jej návrhov v našom zariadení a každopádne aj na výsledkoch hotela – či už zo strany obsadenosti alebo ziskov. Oceňujeme jej profesionálny, ľudský a individuálny prístup k množstvám otázok, Školenia pod jej vedením sú významným prínosom pre hotel."
Hotel Kaskády Sliač, SlovenskoKatarína Malová a tým
"Radku považujeme za odborníka v hotelnictví. Sleduje trendy a vývoje technologií, umí vždy poradit. Již několikrát nás nasměrovala tím správným směrem. Její netradiční styl školení je velice inspirativní. Představte si pod tím zábavnou formu, kdy se nikdo z účastníků nenudí ;-)"
Sivek HotelsViliam Sivek, jr.
Pomáháme hoteliérům a Ensana Health Spa Hotels jsme spolupracovali s Radkou v oblasti Revenue Managementu pro hotely v České republice a na Slovensku. Radka má bohaté zkušenosti, je velmi empatická a preferuje data nad domněnkami. Změnili jsme obchodní strategie zaměřené na lokální klientelu vedoucí ke zvýšení obsazenosti i celkových tržeb v době zasažené pandemií COVID-19.
Michal MatyaskoRevenue Manager, Ensana Health Spa Hotels

Kdo pro tebe e-book napsal?

JSEM RADKA TELYČKOVÁ

ŽIJI HOTELNICTVÍM 🏨 . Jsem Revenue Managerka & specialistka na obchod a marketing ubytovacích zařízení.  Rozumím hotelovým technologiím a pomáhám hoteliérům dosáhnout vyšší tržeb. Hotelnictví se stalo mojí celoživotní láskou. Léta praxe v různých velkých i malých regionálních hotelech, ale také v Praze a zahraničí mě naučila, že jakýkoliv hotel či penzion může vydělat více, aniž by musel dramaticky zvyšovat obsazenost.

Specializuji se na lepší výsledky ubytovacích zařízení. Používám k tomu hotelové technologie - prodejní technologie od Profitroom a nástroj na řízení online reputace od TrustYou. Naučím vás aplikovat zásady dynamické cenotvorby a revenue managementu. Chci, abyste měli více (nejen přímých) rezervací a aby ekonomika vašeho ubytovacího zařízení byla lepší a lepší. 

Jsem spolumajitelkou firmy Pomáháme hoteliérům. Ráda přednáším na konferencích, sdílím své zkušenosti s ostatními formou různých vzdělávacích programů

Radka Telyčková

How To Increase Revenue Advisor & Coach

Objednej si k e-booku i kurz

NEVÁHEJ A VYBER SI JEDEN Z NABÍZENÝCH PROGRAMŮ

ebook pro hoteliéry

E - BOOK

Strategie více přímých rezervací s pracovním sešitem a bonusovými materiály

ONLINE KURZ

Více přímých rezervací s cílem maximalizovat tržby z ubytování

ONLINE MASTERCLASS

Dynamická cenotvorba a revenue management + vše z předchozích dvou modulů