Archiv článků

TIPY  A TRIKY PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA ZE SVĚTA MARKETINGU A OBCHODU

profitroom air b n b

Airbnb změnilo strukturu poplatků

Až donedávna, přesněji do 7. prosince loňského roku, fungovala ubytovací platforma Airbnb na jednotné struktuře poplatků pro všechny hostitele. Servisní poplatek v ní...

Celý článek

TrustYou září při udělování cen HotelTech Awards 2021

Nehledě na aktuální dění ve světě, i letos se společnost HotelTech Report, největší online komunita doporučující hotelovým profesionálům technologické vychytávky, rozhodla vyhlásit...

Celý článek
obchodní a marketingové tipy pro hoteliéry 2021

Obchodní a marketingové tipy na rok 2021 pro každého provozovatele ubytovacího zařízení.

Pokud nejste zrovna horský nebo konferenční hotel, může pro vás být období podzimu a zimy tak trochu slabší. Slovy aktuálního světového...

Celý článek
koronavirus a dopady na hoteliéry

Koronavirus & certifikát čistoty do každého hotelu. Získej bezplatný certifikát čistoty od TrustYou. Marketing bezpečného pobytu v době koronaviru je základem.

Víme, že to v momentální on-and-off situaci na poli hotelnictví a pohostinství nemá nikdo zrovna jednoduché, i tak bychom vám ale chtěli přinést další...

Celý článek

Novinky z branže > Odbydli, co můžeš, čas změnit kurz a vede relax a pohoda

Odbydli, co můžeš Není sleva jako sleva, to vám jako odpůrci zlevňování můžeme odpřisáhnout. Šalamounsky na to šli třeba v resortu Anantara...

Celý článek
online rezervační portály pro hotely

Webová stránka: proč se starost o ni rozhodně vyplatí

Pojďme se bavit jako za starých časů. Pojďme na chvíli předstírat, že svět je v pořádku a že vaše každodenní problémy nezačínají a nekončí koronavirem....

Celý článek

Novinky z branže > Na letištích živo, čaj o páté trochu jinak a TrustYou jede

Cestovat se bude, ale jinak Ono to tak zatím nevypadá, ale i ten cestovní ruch se jednou zvedne z popela. Přijdou zase...

Celý článek

Novinky z branže > Prodávejte, co se dá, Airbnb jednodušší a trendy pro rok 2021

Prodávejte, co se dá A už jsme zase tam, kde jsme byli. Pro někoho mohou být následující dny a týdny likvidační,...

Celý článek

Přímé rezervace: Teď, nebo nikdy

Možná bychom to nazvali klid před bouří, takové pusto a prázdno, ve kterém se každý podnik doposud ještě fungující v oboru hotelnictví...

Celý článek

JAK OVLIVNIT SPOKOJENOST HOSTA UŽ BĚHEM POBYTU A MÍT VÍCE POZITIVNÍCH RECENZÍ

Nejvíce nás trápí nespokojenost hostů, o které nevíme a dozvíme se o ní až při odjezdu. Seznam se s tím, co udělat pro to,...

Celý článek