Placená reklama na FB, Google a SKLIK aneb jak to dělat efektivně
Tento příběh se opakuje stále. Ne rok, ale roky. Ne dva, ale tři, čtyři, deset. Od roku 2010 to „mám...
Celý článekPOKLADNICE TIPŮ A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA
Tento příběh se opakuje stále. Ne rok, ale roky. Ne dva, ale tři, čtyři, deset. Od roku 2010 to „mám...
Celý článekUž máš plné zuby zdlouhavého odpovídání na online recenze? Rozumíme tomu, jak náročné to může být, obzvlášť když máš na krku spoustu...
Celý článekPokud provozujete ubytovací zařízení, jistě jste se již setkali s pojmem rekreační poplatek, turistický poplatek, lázeňský nebo městský poplatek“ neboli místní...
Celý článekGA 4 je nová verze webové analytické služby Google Analytics, která byla uvedena v říjnu 2020. GA4 je nástupcem původní verze...
Celý článekS rozvojem cestovního ruchu a významu online rezervací se zvýšila konkurence mezi ubytovacími zařízeními, jako jsou hotely, apartmány a penziony. Tyto subjekty...
Celý článekGDPR, jinými slovy Obecné nařízení o ochraně osobních údajů, je nová legislativa EU, která nabyla platnosti v květnu 2018 a výrazným způsobem zvýší...
Celý článekKolik? 300 Kč? 350 Kč? Nebo více? Kolik je tvoje nákladová cena pokoje? Já vím, nemáš finančního ředitele a na provoz...
Celý článekMěli jste někdy pocit, že by váš copywriting potřeboval oživit? Hledáte způsoby, jak optimalizovat názvy svých stránek nebo SEO, ale...
Celý článekJako hoteliér jistě chápete, že je důležité být ziskový. Jedním z ukazatelů, který byste měli používat k měření výkonnosti svého hotelu, je...
Celý článekToto je věčné téma a nikdy se neomrzí. Setkávám se s ním v podstatě pravidelně už několik let a názor jsem zatím nezměnila. Odpověď...
Celý článek