RevPAR – spočítejte si, jak váš hotel vydělává.
Trápí vás nízká obsazenost? Neodpovídá průměrná cena za noc vašim představám? Víte ale, že nejlepší vypovídající hodnotu o dlouhodobém vývoji tržeb v našem...
Celý článekPOKLADNICE TIPŮ A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA
Trápí vás nízká obsazenost? Neodpovídá průměrná cena za noc vašim představám? Víte ale, že nejlepší vypovídající hodnotu o dlouhodobém vývoji tržeb v našem...
Celý článekAž donedávna, přesněji do 7. prosince 2020, fungovala ubytovací platforma Airbnb na jednotné struktuře poplatků pro všechny hostitele. Servisní poplatek v ní byl...
Celý článekUrčitě i váš telefon už je přehlcený aplikacemi nejrůznějšího druhu a vy sami se musíte rozhodovat, kterou z nich vlastně používáte a která jen...
Celý článekAsi byste se tomu zasmáli, kdyby vám v minulosti někdo řekl, že 44 % cestujících bylo na poslední dovolené před více než...
Celý článekNebudeme tady znovu pět ódy, ale vážně si myslíme, že Google My Business je jedním z nejlepších bezplatných marketingových nástrojů na trhu....
Celý článekŘíkáte si: provozuji malý hotel; je reputační management i pro nás důležitá aktivita? Měl by také můj hotel sledovat online reputaci?...
Celý článekJedním ze soubojů, které hoteliéři svádí téměř každý den, jsou ty spojené s prodejem balíčků (= pobytových balíčků). Zásadními body jejich...
Celý článekMetasearch, metasearch, už jste to spojení určitě někde slyšeli. Samozřejmě, že slyšeli, my sami vám už pěkných pár let tvrdíme,...
Celý článekKdo z vás už nějakou dobu kamarádí s Googlem a podílí se na jeho metasearch vyhledávání, ví, že zobrazení dostupnosti a cen za ubytování prostřednictvím vlastní...
Celý článekVhodné pro rodiny s dětmi. Tohle magické sousloví svítí u řady pobytových nabídek na serverech jako Booking, Invia nebo Airbnb. Jenže: Pro jak...
Celý článek