Reklama na sociálních sítích FUNGUJE

Čím víc na to koukáš tím více ti to tam vyskakuje. A nejlepší reklama je taková, kde použiješ VIDEO.

Ano, rozumíš tomu velmi dobře. Jsem expertka ve věnování pozornosti reklamám a ještě si je „screenshotuji“ a natáčím si obrazovku mobilu u videoreklam. Pak mám z toho totálně zablokovanou kapacitu v mobilu, ale říkám si, že přeci takovou inspiraci nevyhodím. Někdy se to hodí! 😇
Tohle je kolekce z minulého týdne – targeting na Německo. Mrkni na to, co mě zaujalo ⬇️

Reklama, která na mě vyskakuje na FB

Co tomu říkáš? Velmi ráda bych si přála vidět do jejich Business Managera, abych viděla, která grafika funguje nejlépe a jaké jiné grafické varianty měl hotel nasazen, ale už je nepropaguje, protože jim to nehází dobré výsledky. 
Je lepší grafika se 30% slevou nebo raději nabízet balíček služeb s hodnotou, která je natolik lákavá, že ji nikdo neodmítne? 
Právě z tohoto důvodu jsme společně s Tomášem Křenem, který je od května mým novým parťákem přes marketing hotelů, penzionů a jiných ubytovacích zařízení, připravila nové školení.


Školení jsme s Tomášem nazvali  „TVORBA POPTÁVKY ANEB ZÍSKEJ VÍCE KLIENTŮ DÍKY REKLAMĚ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH, GOOGLE a SKLIKU“.

Reklama, která na mě vyskakuje na FB - díl 2

Co se naučíš?

  • Jak optimalizovat webovou stránku pro návštěvníky přicházející z reklam.
  • Jak vytvořit grafiku pro reklamy.
  • Jak vyhodnocovat efektivitu reklamních kampaní.
  • Jak pochopit fungování reklam na sociálních sítích a správně je nastavit.
  • Jak interpretovat výsledky reklamních kampaní s důrazem na oslovování potenciálních zákazníků a udržení stávajících hostů.
Přesně tohle potřebuji!