PSD2 – co to je a co to znamená pro váš hotel
Sotva jste se jako hoteliéři vzpamatovali z magie ukryté za zkratkou GDPR, už tady máme další vědu, tentokrát se skrývající za podobně těžko...
Celý článekPOKLADNICE TIPŮ A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA
Sotva jste se jako hoteliéři vzpamatovali z magie ukryté za zkratkou GDPR, už tady máme další vědu, tentokrát se skrývající za podobně těžko...
Celý článekAno, vlastníte ubytovací zařízení a jste v podstatě hoteliér, ale tak nějak se jedná pouze o pár pokojů, řekněme dva. Vymykáte se všemožným...
Celý článekBez kosmetických lahviček V Česku už se toto téma omílalo v minulosti několikrát, většinou ve spojení s ekologickými hotely a certifikací. Dnešní problém ale...
Celý článekHosté čím dál více rezervují podle hodnocení Taky by vás zajímalo, na základě čeho si to vlastně hosté vybírají, v jakém hotelu...
Celý článekI když se GDPR přestalo před nějakým časem objevovat v titulcích nejčtenějších zpráv, jeho pravidla stále platí. A záleží jen na vás, zda...
Celý článekAirbnb sází na luxus Nejoblíbenější platforma sdíleného ubytování už kdysi slibovala obrovskou diversitu služeb. Že si nebudete muset vybírat pouze...
Celý článekSaúdská Arábie zaměstnává místní Netradičním způsobem se rozhodla podpořit cestovní ruch a snížit míru nezaměstnanosti vláda Saúdské Arábie. V hotelech se třemi...
Celý článekCancellation policy neboli možnost zrušit pobyt v hotelu ještě před příjezdem je ošemetná věc. Hostům dává volnost v rozhodování a umožňuje jim za poplatek,...
Celý článekCo pro vás znamená slovo „úspěch“? Je to dokončená rezervace, vracející se host, nebo zvyšující se tržby? Víte, že pečlivou...
Celý článekZpětná vazba hosta, tzv. recenze po odbydlené noci, je faktorem v hotelovém prostředí stále více a více získavajícím na důležitosti. Je součástí review marketingu,...
Celý článek