Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

PSD2 – co to je a co to znamená pro váš hotel

Sotva jste se jako hoteliéři vzpamatovali z magie ukryté za zkratkou GDPR, už tady máme další vědu, tentokrát se skrývající za podobně těžko...

Celý článek

Virtualní platba od Booking.com (Virtual Card)

Ano, vlastníte ubytovací zařízení a jste v podstatě hoteliér, ale tak nějak se jedná pouze o pár pokojů, řekněme dva. Vymykáte se všemožným...

Celý článek

Novinky z branže > Agoda Mix and Save, bez kosmetických lahviček a vzhůru do kosmu

Bez kosmetických lahviček V Česku už se toto téma omílalo v minulosti několikrát, většinou ve spojení s ekologickými hotely a certifikací. Dnešní problém ale...

Celý článek

Novinky z branže > Hodnocení jako rozhodující faktor, Britové na dovolenou mimo EU a Airbnb znovu fušuje do hotelnictví

Hosté čím dál více rezervují podle hodnocení Taky by vás zajímalo, na základě čeho si to vlastně hosté vybírají, v jakém hotelu...

Celý článek

GDPR v praxi: Jak získat marketingový souhlas?

I když se GDPR přestalo před nějakým časem objevovat v titulcích nejčtenějších zpráv, jeho pravidla stále platí. A záleží jen na vás, zda...

Celý článek

Novinky z branže > Ostrava jede, Airbnb opět sází na luxus a nebuďte jako ostatní

Airbnb sází na luxus Nejoblíbenější platforma sdíleného ubytování už kdysi slibovala obrovskou diversitu služeb. Že si nebudete muset vybírat pouze...

Celý článek

Novinky z branže > Češi staví v Gruzii hotel, Saúdská Arábie zaměstnává místní a marketing umí i v kempu!

Saúdská Arábie zaměstnává místní Netradičním způsobem se rozhodla podpořit cestovní ruch a snížit míru nezaměstnanosti vláda Saúdské Arábie. V hotelech se třemi...

Celý článek

Jak snížit počet rušených rezervací a jejich prevence aneb proč nemáme rádi slovo „cancel“.

Cancellation policy neboli možnost zrušit pobyt v hotelu ještě před příjezdem je ošemetná věc. Hostům dává volnost v rozhodování a umožňuje jim za poplatek,...

Celý článek

Zarezervováno: A co teď?

Co pro vás znamená slovo „úspěch“? Je to dokončená rezervace, vracející se host, nebo zvyšující se tržby? Víte, že pečlivou...

Celý článek

Lež má krátké nohy aneb recenze jsou marketingem 21. století!

Zpětná vazba hosta, tzv. recenze po odbydlené noci, je faktorem v hotelovém prostředí stále více a více získavajícím na důležitosti. Je součástí review marketingu,...

Celý článek