Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Inspirujte se Marriottem a zvyšte své přímé rezervace!

Největším problémem, který nás v posledních několika letech všechny trápí, je neustálý úbytek přímých rezervací a naopak nárůst těch nepřímých. Tím samozřejmě...

Celý článek

Úspěšné Trivago sází na ověřené recenze!

Ještě jste se stále nerozhodli, který systém pro sledování online reputace si vybrat? Anebo naopak svou reputaci sledujete, ale se...

Celý článek

I národnost se počítá!

Pokud pravidelně čtete naše příspěvky, stáváte se v poslední době profíky přes ORM  Věnujeme se tomuto tématu teď tak často, jak to...

Celý článek

Stane se Google novou OTA?

Tripadvisor nám v nedávné době pěkně zamíchal karty týkající se online distribuce. Tato zásadní změna na sebe nenechala dlouho čekat a protože ani Google nechce...

Celý článek

Co nového u Expedie?

Říkáte si: „Kéž bych tak mohl něco dělat s názorem mého hosta, než napíše svou recenzi na Expedii nebo jinou OTAs? Expedia...

Celý článek

Zaměřeno na Baby boomers

Sezóna je v plném proudy a vy tak jako vždy nevíte, kde vám hlava stojí. Hotel je plný, zaměstnanci zaneprázdnění a hosté víceméně...

Celý článek

TripAdvisor vs. OTAs. Jaké změny pro nás TripAdvisor chystá na podzim?

V naší branži se pořád něco děje, stále je co objevovat a v čem se zdokonalovat. Protože víme, že času určitě...

Celý článek

Priority business klientů při jejich cestách

Další důležitým segmentem, který tvoří u některých z Vás i větší část veškeré Vaší klientely jsou business klienti. Z toho důvodu jsme se rozhodli...

Celý článek

Jak se zavděčit tzv. millenials?

Slýcháváte o nich často, jsou totiž jedním z opravdu důležitých segmentů Vašeho hotelu v dnešní době. Nevíte ale přesně, jak s nimi zacházet, jakým...

Celý článek

Webová stránka – klíč k úspěchu

Webová stránky – klíč k úspěchu Vážení hoteliéři, v minulém příspěvku jsme se zaměřily na jeden ze způsobů, který Vám zvýší přímé prodeje...

Celý článek