Stane se Google novou OTA?

Tripadvisor nám v nedávné době pěkně zamíchal karty týkající se online distribuce. Tato zásadní změna na sebe nenechala dlouho čekat a protože ani Google nechce být pozadu, v tichosti přidal podobné řešení…

 V tomto případě ale můžeme říct, že originalitu Google postrádá a jenom opisuje od svých úspěšnějších konkurentů v oblasti hotelnictví. Ano, máme na mysli již zmíněný TripAdvisor. Ten v nedávné době uvedl možnost bookování pokojů (Instant Booking) přímo na svých stránkách. Bude tedy postupem času upouštět od PPC kampaní a vydělávat na provizích tak jako jiné OTA. A co na to Google?

Bez velkého poprasku, pomalu, ale jistě zavádí to stejné. Co taky vymyslet nového, aby to bylo stejně efektivní? Muselo by se jednat o nějaké opravdu průlomové řešení, které by přineslo daleko více peněz . To se zatím bohužel (anebo možná díky bohu) nepovedlo. Velké hotelové řetězce ovšem v tomto případě odmítají spolupráci a Google tedy bude muset zacílit na hotely nezávislé. Není ani jasné, kdo s Googlem na vývoji spolupracuje. Mluví se o Sabre, podrobnosti ale nejsou zcela známé. Zatím se všechno šíří tiše, pomalu a nikde nejdou najít žádné konkrétnější zprávy. Jasné je jen to, že se bude jednat o provizní prodej a tím pádem bude i Google fungovat jako OTA.

Abyste měli alespoň nějakou představu o tom, jak to bude vypadat, přikládáme obrázek pro inspiraci. Až se dozvíme více informací, podáme vám podrobnější zprávu o tom, co očekávat a na co se připravit.

google-hotel-metasearch

Zdroj:

[1]