Co nového u Expedie?

Říkáte si: “Kéž bych tak mohl něco dělat s názorem mého hosta, než napíše svou recenzi na Expedii nebo jinou OTAs? Expedia pro vás našla šikovné řešení, jak se vypořádat s negativními recenzemi dříve, než je host napíše veřejně kdekoli na internet. Pro mnoho z vás splněný sen, který se stává skutečností. Ale jak to funguje?

Real Time Feedback

Postup je jednoduchý, chytrý a snad bude i účinný. Host přijde k vám do hotelu a ubytuje se. Po příchodu do svého pokoje obdrží e-mail, anebo upozornění na aplikaci, ve které je dotazován na tři jednoduché otázky:

1. Jak probíhal check-in?

2. Jaký je Váš pokoj?

3. Líbí se Vám umístění hotelu?

Na tyto otázky vám odpoví (pokud chce) a vy můžete pracovat na vylepšení, pokud nebylo něco v pořádku. Chybí mu na pokoji mýdlo? Do pěti minut můžete svou chybu napravit a tím vylepšit jeho mínění o vašem hotelu. Uvidí, že i když děláte chyby, o své hosty se staráte a jste schopní reagovat okamžitě. Nikdo přece není dokonalý, že ano.

Zajímá vás, jak to vypadá? Pro představu přikládáme obrázky.

Screen-Shot-2014-12-19-at-9.58.33-AM-e1419006322390mobil

Jaká je výhoda Real Time Feedbacku od Expedie? To, co vám host napíše, že mu chybí, nejde do světa, jen vám na e-mail. Můžete zlepšit jeho mínění a tím i celkové hodnocení, které vypustí do světa po svém pobytu u vás. Oproti normálním recenzím má tu výhodu, že můžete reagovat okamžitě, ne až po tom, co už recenzi napíše host na internet .V případě klasických recenzí se mu můžete pouze omluvit po pobytu a vysvětlit, že kdyby přišel a řekl vám, co se mu nelíbí, dalo by se s tím určitě něco dělat. Uvěří vám?

Na druhou stranu může být tento nástroj pro hosty otravný, přijeli přece na dovolenou a chtějí si odpočinout a relaxovat, ne odpovídat hned po ubytování, jak se jim u vás líbí. To je sice pravda, ale určitě se najdou hosté, kteří toto ocení a vy tím u nich získáte body navíc. Produkt se zatím testuje na americkém trhu, tento měsíc by měl dorazit i k nám, takže se máme na co těšit. Zaváděn bude u všech zařízení a webových stránek, které jsou napojeny na Expedii.

Za nás tedy určitě Expedia získává body za tento nápad, který může elegantně vyřešit problémy s negativními recenzemi pokud ne úplně, tak alespoň částečně. Tak co vy na to?