Archiv článků

POKLADNICE TIPŮ  A TRIKŮ PRO KAŽDÉHO HOTELIÉRA

Chatbot: Odpovězte dřív, než se host zeptá

O dnešní urputně rychlé době toho již bylo napsáno minimálně tolik jako o nutnosti využívat nejnovější technologie. A my s tím ani tentokrát...

Celý článek

Google Maps mění cenovou politiku, co to pro vás znamená?

Když společnost Google v loňském roce jen tak mezi řečí oznámila, že plánuje vydělávat na svých mapách velké peníze, nikdo ještě netušil,...

Celý článek

Foodstyling: Jak fotit kouzla na talíři

Neustále vám sypeme do hlavy, jak je důležité mít k dispozici kvalitní fotografie hotelu. Ty ale neuděláte sami na mobilu, nejspíš si budete...

Celý článek

STR: Jak jsou na tom pražské hotely v roce 2018

Taky vám připadne, že minulý rok to šlo u vás v hotelu tak nějak samo od sebe, zato letos už musíte přiložit...

Celý článek

Novinky z branže > Věčný svit Airbnb, čínské hotely skenují obličeje a zas něco nového

Věčné téma Airbnb Airbnb je věčné téma, takže se mu budeme věnovat i tentokrát. Podle Evropské komise tato aplikace nezobrazuje ceny...

Celý článek

Online reputace v číslech aneb 25 poznatků z výzkumů online hotelové reputace

Nezávislá hodnocení hostů na veřejně dostupných webech jsou při výběru ubytování stále zásadnějším kritériem. Pro spoustu lidí jsou online recenze důvěryhodnější...

Celý článek

Novinky z branže > Evropa v běhu, Slevomat má našlápnuto a Marriott bez brček

Evropa stále v běhu Podle posledního reportu společnosti ECM-MKG s názvem European Destinations Observatory se žene evropský hotelový segment v prvním čtvrtletí roku...

Celý článek

Novinky z branže > Cestování a la carte, nečtěte urážlivé komentáře a úsměv prosím!

Cestování a la carte Kdo by nechtěl mít při cestování všechny služby na jednom místě. Vždyť je to otrava hledat zvlášť letenku,...

Celý článek

Odlište se od hotelové šedi: 5 kroků k vytvoření úspěšného konceptu

Hotel bez konceptu je jako tělo bez duše. Neoriginální, fádní a zaměnitelný s konkurencí, která také nemá ambice jakkoliv vynikat. Na takové místo...

Celý článek

Novinky z branže > Když říkáme originálně, trendem je necestovat a pozor na „influencery“

Když říkáme originálně… Víte, jak vždycky mluvíme o tom, abyste zapracovali na konceptu svého hotelu. Abyste byli originální, spojili se svým provozem...

Celý článek