Online recenze rozhodují o tom, jestli si hosté vyberou právě váš hotel – nebo konkurenci. A právě odpovědi na recenze jsou skvělou příležitostí, jak ukázat profesionalitu, empatii a přístup k hostům. Jenže jak na to, když chcete za svůj hotel odpovídat například na HolidayCheck nebo TripAdvisor?
Pokud spravujete hotel, ale zatím nemáte přístup k těmto platformám, nebo nevíte, jak začít odpovídat na recenze, jste na správném místě. V tomto článku vám krok za krokem ukážu, jak se stát oficiálním zástupcem vašeho ubytovacího zařízení a začít odpovídat na zpětnou vazbu hostů profesionálně a efektivně.
🌍 HolidayCheck: Jak odpovídat na recenze za hotel
🌍 TripAdvisor: Jak odpovídat na recenze za hotel
Po schválení ti bude umožněn přístup do: 🔑 TripAdvisor Management Center:
👉 https://www.tripadvisor.cz/Owners
Tady můžeš:
Kontaktuj TripAdvisor podporu:
👉 https://www.tripadvisor.cz/GeneralSupport
Nechceš to řešit sama nebo nemáš čas? Ráda ti pomůžu – ať už s nastavením přístupu, nebo vytvořením šablon odpovědí, které budou ladit s tvou značkou a tónem komunikace. Ozvi se mi a společně to zvládneme.