Už vás někdy napadlo se podívat, jestli je váš hotel uvedený na webu trivago? A napadlo vás někdy, že informace o vašem ubytovacím zařízení získává tento web přímo od online travel agents (OTAs) vlastně úplně bez vašeho vědomí? Není tedy nejlepším řešením se do trivago profilu vašeho hotelu vlastnoručně zapojit a udělat tak z něj ten nejúčinnější marketingový nástroj? Pokud se budete držet těchto tří zlatých pravidel, půjde vám to jako po másle.
Abyste vůbec měli možnost objevit se na webu trivago, musíte nějakým způsobem spolupracovat s OTAs a umožnit svým hostům provádět rezervace ve vašem hotelu online. A abyste se na webu trivago objevili po zadání dotazu mezi prvními možnostmi ubytování, měli byste spolupracovat s co nejvíce rezervačními portály. Tím zvýšíte svou viditelnost napříč mezinárodními trhy.
TIP: Sledujte svůj online výkon
Zaregistrujte se na účtu trivago Hotel Manager a budete dostávat informace, o kterých se vám doposud ani nezdálo. Můžete být například schopni sledovat ceny své konkurence nebo tok zákazníků, které k vám posílají rezervační portály.
Představte si na chvíli, že jste hostem a chcete si zarezervovat pokoj ve vaší lokalitě. Pak se podívejte na svůj profil na trivago a sami si odpovězte na otázku „Zvolil bych si jako zákazník tento hotel? Je tohle ta nejlepší možnost v dané lokalitě? Hned nato se podívejte na svůj profil přes trivago Hotel Manager a upravte ho podle toho, co jste si právě uvědomili.
TIP: Nestyďte se a nebuďte skromní!
Doplňte a upravte informace o hotelu podle toho, co uznáte za vhodné, že by nejvíce lákalo zákazníka. Každý sebemenší interní poznatek o hotelu vám pomůže v očích zákazníka vystavět unikátní a jedinečný obrázek o vašem zařízení.
Abyste předběhli konkurenci, měli byste svým potenciálním zákazníkům nabídnout detailní přehled o svém hotelu. Proto je nutné, abyste do svého profilu přidali kvalitní fotky, unikátní popisky a vysvětlivky v různých jazykových mutacích a všechny tyto informace pravidelně obměňovali a aktualizovali.
TIP: Snažte se zaujmout kvalitním projevem a zajímavými detaily
Přidávejte například pravidelně nové popisky svých silných stránek včetně kvalitních obrázků. Nechte hosty nakouknout pod pokličku – přidávejte fotky ze zákulisí, každodenní příběhy nebo vtipné historky.
Co z toho všeho vyplývá? Být viditelný na internetu není práce zrovna jednoduchá a OTAs vám s tím samozřejmě za určitý poplatek pomůžou. Vy byste ale chtěli nabízet ceny i ze svého vlastního webu, tedy zobrazovat na rezervačních portálech link na své stránky? To je samozřejmě možné. Nesmíte ale zapomenout, že to nepůjde bez certifikované booking engine, která vám s celou touhle trnitou cestou pomůže.