Nové partnerství: Profitroom & Slevomat

Bez Channel Manager je změna dostupných pokojů nebo úprava ceny manuální prodej, který nikdy nekončí. Stačí prodat 1 pokoj, udělat změnu v délce pobytu nebo přijmout zrušenou rezervaci a hned je potřeba vše upravit na každému distribučním kanálu zvlášť. Každý distribuční kanál má vlastní administrativu a všechny se od sebe diametrálně liší. Pro někoho, kdo v tomto oboru začíná během studií nebo po škole nebo když se rozhodnete začít provozovat vlastní ubytovací zařízení, je ovládání jednotlivých portálů velká zkouška a jedna z největší noční můr.

Získej i ty více času na své klienty a přenechej manuální práci technologii. Největší český cestovní a zážitkový portál Slevomat nově spolupracuje s online rezervačním systémem Profitroom. Umožní tak hoteliérům zjednodušit a zefektivnit správu volných pokojů. Slevomat spolupracuje s více než dvěma tisíci hoteliéry v ČR a ročně prodá v průměru čtvrt milionů pobytů.

Toto spojení je vyústění vzájemného propojení mezi dvěma nejsilnějšími partnery na tuzemském trhu. Slevomat na poli zprostředkovatele cestování po tuzemsku a Profitroom prémiový all-in-one online prodejní systém pro ubytovací zařízení. 

slevomat.cz

Napojení mezi Slevomat a Profitroom je přes Channel Manager. Tato online technologie funguje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Přenáší dostupné pokoje, ceny, restrikce, nové rezervace, změny rezervací nebo zrušené rezervace. Díky němu máte dokonalý přehled o tom, kde, co a za jakých podmínek prodáváte v onlinu. Je to robot, který je dnes nedílnou součástí vaší obchodní strategie.

Co z takového spojení plyne pro hoteliéry?

Díky napojení Slevomatu na rezervační systém Profitroom může být každé ubytovací zařízení může propojeno s dalšími online rezervačními portály, např. booking.com, airbnb a další. Správa volných a prodaných pokojů se okamžitě stane jednodušší, rychlejší a především se vše bude automatizovaně realizovat 24/7. 

Profitroom.cz

Upřímně, bez channel managera si dnes již nedokážeme chod hotelu vůbec představit. Tím prvním důvodem, proč byste vůbec měli uvažovat nad pořízením channel manager, je nebezpečí manuálního aktualizování vašich distribučních cest. I kdybyste prodávali dejme tomu pouze na čtyřech rezervačních portálech a cenu měnily jen jednou za den, jde o 15 minut na každém z nich. To už máte hodinu. Pokud byste každý kanál kontrolovali dvakrát denně, tato hodina pro vás znamená 14 hodin týdně. Zkrátka se tu nabízí spousta příležitostí udělat chybu. A to vás samozřejmě bude stát peníze.

Výhoda využití channel manager je nepopiratelná. V první řadě zvýšíte počet rezervací a začnete své pokoje prodávat rychleji, v druhé rozšíříte povědomí o svém hotelu přes velký dosah jednotlivých webů.

Photo credit: vlastní zdroje, slevomat.cz