Kouzlo automatizovaného SEO

Milí kolegové hoteliéři,
letošní léto bylo nádherné. My jsme jej pro vás strávili přípravou druhého ročního hotelové konference zaměřené na e-commerce & revenue managementu. Do jejího začátku zbývá 36 dní a bychom vás rádi seznámili s dalšími tématy, která byste určitě neměli promeškat.

 

První téma se týká optimalizace webu, kterou jsme zařadili na samotný začátek konference. Konkrétně se věnuje automatizovanému SEO. Kdo z vás byl na konferenci vloni, určitě si vzpomínáte, že v panelu seděl Christophe (vysoký, štíhlý Švýcar), který tvrdil, že optimalizace webu není nic náročného a “že je to maličkost”.  A tvářil se u toho velmi tajemně 🙂 Vzpomínáte? Všichni jste chtěli vědět, jak je to možné. Proto jsme pozvali na konferenci Christophe znova a to nejen na standardní konferenční část, ale taktéž na workshop, aby nám předvedl “to kouzlo”.

 

Přečtěte si, co vás během SEO workshopu čeká  >>

 

Druhým, nyní velmi atraktivním tématem, je workshop nazvaný “Podle čeho a jak vybírat online rezervační platformu (booking engine) na vlastní webové stránky“.  Podíváme-li se na funkcionalitu vaší hotelové www stránky, pak tím nejdůležitějším, co by stránka měla mít, je především možnost rezervovat si pokoj online (jako to známe u letenek; nikoliv jen poptávkový formulář, který musí host vyplnit a pak čekat na odpověď, máme-li volný pokoj v termínu, který požaduje). Protože když už pracně na web klienta přivedeme (ať už je to díky SEO nebo např. placeným klíčovým slovům, za která platíme nemalé peníze), chceme vědět, jaká je návratnost těchto financí. A navíc, rezervace přes vlastní webové stránky jsou z pohledu distribučních nákladů nejlevnější a z pohledu budování věrnosti to nejlepší. Chceme přeci, aby si hosté rezervovali u nás napřímo?

 

Toto téma jsme nevybrali náhodou. Během svých školení se často setkávám s otázkami typu: “podle čeho a jak takovou booking engine vybírat?”, “co je důležité a co méně”. Nebo “která booking engine je nejlepší pro můj hotel”? a podobně. Ráda bych se s vámi podělila o to, co během výběru brát zřetel a co pro některé hotely může naprosto zbytné. Workshop povedu osobně, takže nás čeká společných 60 minut plus nějaký ten prostor pro otázky. A věřím, že jich budete mít hodně.

Rezervujte si místo na této konferenci zde .

Těšíme se na Vás.Radka, Tomasz a další organizátoři konference