Online marketingové strategie

Přiznejme si to. Rádi bychom konstatovali, že recese je u konce, ale jak se zdá, zřejmě není. Rozhodně vás nyní nechci strašit. Cestovní ruch a naše hotelové odvětví bojuje posledních pár let jako lev, aby se sníženými marketingovým náklady udržel stejnou úroveň (nejen) online tržeb, v lepším případě online revenue ještě více zvýšil.

Dovolte nám představit online marketingové strategie, které vám pomohou s povědomím o vaší značce na mezinárodní úrovni a zároveň pro váš hotel zvýší přímý online prodej. A to bez jakéhokoliv risku. Přidejte se k nám na naší konferenci a my vám představíme základní pojmy z oblasti tzv. „performace marketingu“.

Co je to performance marketing? Vezměte si klasickou Pay-per-click kampaň. Za každé kliknutí platíte a to bez ohledu, jestli dotyčný klient pokoj ve vašem hotelu koupil či nikoliv. Performance marketing to dělá jinak – jedná se o skvělý reklamní nástroj, kde za kliknutí na PPC reklamu platíte pouze tehdy, koupí-li zákazník pokoj ve vašem hotelu. Tento marketing vám pomůže zvýšit návštěvnost na vašich stránkách bez nutnosti platit za každý jeden klik. A zároveň s větším množstvím návštěvníků se díky těmto kampaním zvýší online prodej na vašich hotelový www stránkách. Samozřejmě k tomu potřebujete trochu toho revenue managementu, že? 🙂

Toto je pozvánka na jednu z dalších sekcí našeho druhého ročníku e-commerce & revenue managementu, která se za pár dní koná v Praze.

Pojďme ale dále. Když už je performance marketing součástí našeho marketingového mixu, pak je nesmírně důležité, když klient zavítá na naši hotelovou www stránku, aby naše stránka nakolik přesvědčivě zobrazovala „obraz“ našeho hotelu, že bude rychle rozhodnut nakoupit. O tom bude další přednáška v rámci prvního konferenčního dne. O efektivní marketingu včetně designu www stránek. Pokud vám nebude 20 minut stačit, jste srdečně zváni na praktický workshop nazvaný „Effective e-marketing in hospitality industry“ vedený jedním z nejlepších profíku v tomto oboru u nás v Evropě. Martin Soler s námi probere vše, co se týká efektivního marketingu od A do Z. Všichni si rozhodně přijdete na své. To vám všem garantujeme!

Dovolte, abychom vám oba dva řečníky představili:

Stále ještě váháte, jestli se na konferenci vypravit? Možná si říkáte, že „toto do nás hustí z centrály v Londýně“, pak věřte, že s námi se dozvíte vše na jednom místě. Získáte příležitost seznámit se s ostatními hoteliéry, o konkrétní problematice budete mít možnost diskutovat. Věříme, že konverzace bude jistě zajímavá, stejně jako v loňském roce.

Patří-li mezi nerozhodnuté a dočetli jste až sem? Chcete vědět, kdo na konferenci přijde z vašich kolegů? Podívejte se sem. Pozor, stránka je zaheslovaná. Neznáte-li heslo (některým z váš přišlo emailem), ozvěte se prosím.

Konference začíná za 3 týdny. Začínáme organizačně vše připravovat, proto registrace končí přesně za 18 dní. Neváhejte a přidejte se. A protože jsme si v našem týmu slíbili, že nás bude více než loni, upřímně a na rovinu přiznáváme — chybí přes 6 účastníků! 

Těšíme se na vás.

Vaše Radka, Tomasz a více jak 15 zahraničních řečníků

hotelová konference revenue management

dotcomhotel e-commerce & revenue management