Čím víc na to koukáš tím více ti to tam vyskakuje. A nejlepší reklama je taková, kde použiješ VIDEO.
Ano, rozumíš tomu velmi dobře. Jsem expertka ve věnování pozornosti reklamám a ještě si je „screenshotuji“ a natáčím si obrazovku mobilu u videoreklam. Pak mám z toho totálně zablokovanou kapacitu v mobilu, ale říkám si, že přeci takovou inspiraci nevyhodím. Někdy se to hodí! 😇
Tohle je kolekce z minulého týdne – targeting na Německo. Mrkni na to, co mě zaujalo ⬇️
Co tomu říkáš? Velmi ráda bych si přála vidět do jejich Business Managera, abych viděla, která grafika funguje nejlépe a jaké jiné grafické varianty měl hotel nasazen, ale už je nepropaguje, protože jim to nehází dobré výsledky.
Je lepší grafika se 30% slevou nebo raději nabízet balíček služeb s hodnotou, která je natolik lákavá, že ji nikdo neodmítne?
Právě z tohoto důvodu jsme společně s Tomášem Křenem, který je od května mým novým parťákem přes marketing hotelů, penzionů a jiných ubytovacích zařízení, připravila nové školení.
Školení jsme s Tomášem nazvali „TVORBA POPTÁVKY ANEB ZÍSKEJ VÍCE KLIENTŮ DÍKY REKLAMĚ NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH, GOOGLE a SKLIKU“.
Co se naučíš?