Na jedné straně recepční systém a na druhé straně online rezervační portály. Uprostřed je channel manager. Synchronizace mezi jednotlivými systémy je v dnešní době nezbytná, chceme-li zajistit automatizovaný “vyhledat-rezervovat-zaplatit” process.
Propsání všech nových rezervací, jejich změn či zrušení rezervací a aktualizace dostupných pokojů se dnes již děje v tichosti mezi systémy a my hoteliéři se konečně můžeme plně soustředit na klienta.
Proto vzniklo další partnerství, že kterého se mezi hoteliéry velmi radujeme! Hotelový recepční systém HORES je napojen na Channel Manager PROFITROOM. Proces přenosu rezervace ať už z Booking Engine (online rezervačního systému) nebo ostatních prodejních portálů do recepčního systému se je nyní plně automatizovaný.
Profitroom Channel Manager je víc než jen pouhý channel manager – je to silný nástroj revenue managementu, který umožňuje tvorbu jednotné cenové strategie vašeho ubytovacího zařízení a ve spojení s hotelovým systémem Hores získá hoteliér kompletní přehled o stavu hotelu, penzionu či jiného ubytovacího zařízení.
Na našich školeních a workshopech se často objevuje dotaz, zda-li samotné napojení mezi recepčním systémem a channel managerem znamená automaticky více rezervací. Naše zkušenost říká, ano, napojíte-li svého channel managera na váš recepční systém, zvýší se vám počet rezervací nejen napřímo, ale i přes portály. To je přirozené – navíc tímto propojením se vám budou rezervace zapisovat přímo do recepčního systému, kapacita se přenáší, zrušené rezervace se ruší automaticky.
Používáš-li Hores a přes Profitroom Channel Managera napojíš své ostatní prodejní kanály, konečně dáš vale internímu “harakiri” s rezervacemi a manuálnímu přenosu dat. Kontaktuj nás nebo Hores pro zajištění napojení.