Novinky z branže > Poplatek z pobytu pro všechny, Ritz-Carlton bude a hotel ve tvaru tlustého střeva

Poplatek z pobytu pro všechny

Ministerstvo financí sepsalo podle webu ihned.cz novelu zákona o místních poplatcích, která místo rekreačních, lázeňských a poplatků z ubytovací kapacity zavádí jeden poplatek z pobytu. Na stejnou úroveň tak staví hoteliéry i pronajímatele ubytovacích kapacit přes weby nebo aplikace zabývající se sdíleným ubytováním. Pro obce to znamená, že mohou od ubytovatelů vybírat namísto dosavadních 21 Kč až 50 Kč, a to dokonce i od těch, kteří se doposud jako pronajímatelé krátkodobého ubytování podobným poplatkům vyhýbali. Poplatek z pobytu by se však neměl vztahovat na pobyty delší než 60 dní. Tak se mu vyhnou ti ubytovaní, kteří míří do měst za studiem, sezónní prací nebo trvalému bydlení.

 

Ritz-Carlton bude

Pražský magistrát bude podle webu ihned.cz nadále pronajímat budovy u Staroměstského náměstí společnosti Akroterion. Soubor domů měl podle dosavadní smlouvy do září roku 2017 fungovat jako hotel Ritz-Carlton. Společnost však svůj záměr nedodržela a magistrát smlouvu nechtěl prodloužit. Ze svého záměru nakonec ustoupil a nová dohoda počítá s vyšším nájmem a otevřením hotelu do konce roku 2022. Opravy by měly začít na přelomu tohoto roku.

 

Hotel ve tvaru tlustého střeva

Říkáme-li, abyste byli originální, myslíme tím v rámci daných možností. Pokud je chcete překročit, můžete se inspirovat hotelem, který vypadá jako maketa tlustého střeva. Belgický hotel CasAnus má na svědomí holandský designér Joep van Lieshout a je věrnou kopií lidského tlustého střeva i s řitním otvorem. Cena za noc se pohybuje okolo tří tisíc korun a o zákazníky zde není nouze. S radostí jej využívají i novomanželé pro svatební cesty.

https://youtu.be/CuoRF_eLHik

 

Připravit, pozor, GDPR v akci!

Jak jistě všichni víte, od 25. května začaly platit nové podmínky týkající se ochrany osobních dat se zkratkou GDPR. Pokud v tomto směru stále ještě tápete, stáhněte si náš nejnovější ebook a uvidíte, že zas tak velká věda to není. Stánout jej můžete na následujícím odkazu

GDPR PRO HOTELY > Zaměřeno na Email marketing ubytovacích zařízení