Novinky z branže > Hotelů jako hub po dešti, Airbnb pro firmy a Go green, go!

Jako houby po dešti

Praha zažívá turistický boom, hotely praskají ve švech a kde to jen jde, staví se nové projekty. Jednou z nejčerstvějších novinek je přírůstek hotelové rodiny Pytloun Hotels, který byl nedávno otevřen přímo na Václavském náměstí. Jedná se o Pytloun Boutique Hotel Prague a dělá čest svému jménu. Vybaven je špičkovým designem i technologiemi a ve svých útrobách navíc skrývá novou pop-up prodejnu Ikea.

Pytloun Boutique Hotel Prague

O budově bývalého sídla IPB na pražském Senovážném náměstí už toho bylo napsáno více než dost, aktuální zprávy však vypovídají o tom, že Cukrovarnický palác koupila rakouská společnost UBM a otevře zde co jiného než luxusní hotel. To se v těchto místech v minulosti nepodařilo ani společnosti J&T, která objekt koupila v roce 2006, ani ruské společnosti UralNěftěGazStroj, která s podobným záměrem přišla v roce 2014. Který z hotelových řetězců ale vezme nový 5hvězdičkový přírůstek pod své křídlo, o tom se stále jedná.

 

Airbnb na pomoc firmám

Novým zaměřením Airbnb není paradoxně více služeb směrem k turistům, ale k firmám. Svou novou větev pojmenovala „for work“ a nabízet bude například místa vhodná k firemním teambuildingům a výjezdním setkáním, oslavám a hodnocením nebo lokality nabízející bydlení obchodním cestujícím či zaměstnancům poslaným za prací do jiné země. Slibuje si od toho rozšíření do podvědomí velkých firem a splnění potřeb nejen individuálních cestujících, ale i obchodních týmů.

 

Udržitelné cestování v roce 2018

Výzkum Sustainable Travel Report společnosti Booking.com vydaný na jaře 2018 odkrývá fakta týkající se čím dál větší poptávky po udržitelném cestování a ekologických hotelových provozech. Až 84 % cestujících zde vyjadřuje svou touhu po ekologičtějším cestování. Cestující při rezervaci hotelu hledají čím dál častěji provozy, které zmírňují dopad na životní prostředí snižováním množství odpadu a spotřeby energií, přičemž 58 % z nich je ochotno utratit o 5 % více s vědomím, že po nich nezůstane tak hluboká stopa. Booking.com tak přispívá k tomuto hnutí ulehčením vyhledávání eco-friendly provozů.

Zdroj: Sustainable Travel Report 2018

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.