Novinky z branže > BookingSuite App Store startuje, rozesílejte post-stay dotazníky a v Praze už dávno (prý) není draze

Booking.com vypouští BookingSuite App Store

Ani v Booking.com nezaspali dobu a vědí, že všechno dnes stojí a padá na technologiích. Proto před pár týdny vypustili BookingSuite App Store, jednoduše řečeno prostor, kde si jejich partneři a zákazníci mohou vyhledat a vyzkoušet jakékoliv softwarové řešení pro svůj hotel. Během několika prokliků mohou propojit svá hotelová data sdílená na Booking.com s vybranou technologií a zjistit, zda jim daný software vyhovuje. Řešení jim budou nabízena na míru, podle velikosti a zaměření hotelu a vyhledat si mohou například software na tvorbu webových stránek, optimalizaci cen, hodnocení hostů, online check-in, upselling nebo in-stay služby. A to všechno s měsíčním vyzkoušením zdarma. BookingSuite je jednou z divizí uvnitř Booking.com, která se zabývá zprostředkováním software řešení pro ubytovací zařízení. Booking.com se rozumně inspiruje u Applu, zákazníci totiž přes Booking.com získají přístup k zajímavým a exkluzivním produktům a navíc dostanou pocit „nenahraditelnosti“.

Zdroj: booking.com

Jaký mají post-stay dotazníky vliv na hodnocení hostů?

Posle výsledků průzkumu společnosti TrustYou existuje více než jasný vztah mezi hotely, které zasílají svým hostům po odbydlené noci dotazník spokojenosti, a ochotě zanechat (víceméně pozitivní) hodnocení na některém z webů nebo vlastních webových stránkách daného zařízení. Hotely, které post-stay dotazníky spokojenosti používají, mají v průměru o 2,5% lepší hodnocení než ty, které to nedělají. To má pozitivní dopad také na celkovou online reputaci hotelu a pochopitelně ochotu hostů nějaké hodnocení zanechat (to se zvyšuje o cca 4 %). Zhruba 90 % rozhodnutí o rezervování hotelu je nějakým způsobem ovlivněno feedbackem hostů. Sami asi moc dobře víte, jak silný vliv mají jednotlivá hodnocení hostů na chod vašeho hotelu. Zasílání post-stay dotazníků vám umožní zvýšit počet těchto hodnocení, což v konečně fázi znamená větší zviditelnění a online hodnocení vašeho hotelu. Nehledě na to, že získáte cenné informace o tom, co by u vás hosté změnili a co se jim naopak líbí. My vám samozřejmě v Pomáháme hoteliérům rádi pomůžeme s technologií, která vám zasílání dotazníků umožní.

Zdroj: trustyou.com

V Praze není (prý) draze

A už ani v New Yorku nebo Los Angeles, jak by si ledaskdo myslel. Nový žebříček nejdražších metropolí světa z pohledu životních nákladů vydaný analytiky z Economist Intelligence Unit odhalil, kde se drží peníze. A totiž tam, kde se soustředí bankovní centra spolu s technologickými a mediálními domy. O první příčku v tomto žebříčku se rozdělila tři v každém směru jinak velkolepá města, a to Singapur, PařížHongkong. Následovány jsou Curychem, Ženevou a Ósakou. Zmíněný New York obsadil sedmé místo, LA až desáté. Marně byste v první desítce hledali horké tipy jako San Francisco, Oslo, Moskvu nebo Vancouver. Praha hrdě tyčí hlavu na 82. místě. Na opačném konci najdete Caracas (Venezuela), Damašek (Sýrie) a Taškent (Uzbekistán). Největšími skokany letošního roku jsou Istanbul, Buenos Aires a São Paolo, největší propad zaznamenala města Nouméa (Nová Kaledonie), Sofia (Bulharsko) a Casablanca (Maroko).

Zdroj: forbes.cz

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.