Mít tak hotelové technologie jako na dlani

Milí hoteliéři a kolegové z branže,

velmi rády bychom vám všem moc poděkovaly za mini anketu, které jste se zúčastnili. Za rok a půl školení na téma Revenue management, Flexibilní cenová politika a sociální sítě jako kreativní obchodní strategie jsme se všichni přesvědčili, že kromě vzdělávání nutně potřebujeme mít přehled o novinkách a především více rozumět hotelovým technologiím. A v podstatě jste to všichni v dotazníku velmi podobně shrnuli. V dotaznících se objevily komentáře typu:

  • Potřebujeme spíše pomoci s výběrem konkrétního nástroje;
  • Booking engine nepoužíváme; je to pro nás příliš nové;

Pokud jste si už nějakou tu technologii vybrali, pak ne vždy jste s ní spokojeni, jakmile se s ní do detailu seznámili. Toto potvrzuje např. další komentář:   „ano, jsme spokojeni, ale nelze násobit stravování, či poplatek za psa, klient tedy nezjistí celkovou částku, pokud chce extrasy opakovaně, musí psát do poznámky“. A tak bychom mohly pokračovat.

Nejvíce vás zajímají tyto technologie či témata, kterým jsme se během školení věnovaly:

hotelové technologie

Také jsme se během našich školení dotkly tématu týkající se online reputace. Z vámi vyplněních dotazníků vyplynulo, že většina z vás se online reputaci věnuje. Z poznámek, které jste k hodnocení této aktivity přidali však vyplývá, že většina z vás sleduje reputaci přes některou www stránku (buď booking.com, nebo tripadvisor.com, nebo holidaycheck.de a jiné) – viz obrázek níže. Koncepční řízení online reputace však v hotelech, které se tohoto průzkumu zúčastnily, chybí. Proto se v budoucnosti budeme této problematice také věnovat. Připravujeme blogové příspěvky a věřím, že se vám budou líbit.

hotelová online reputace

Celkově jste školení vedené námi shledali lepší či výrazně lepší než jiné kurzy, konkrétně takto:

kvalita našich školení

Moc nás těší, že většina z vás hodnotí připravovaná školení jako přínosná. Budeme se snažit připravit další. Díky vaší účasti na tomto mini dotazníků jsme získaly zajímavé podněty a určitě brzy něco společně zase vymyslíme. Než se tak stane, budeme se snažit přinášet nové a nové zprávy o oblastí, které vás zajímají. Protože jste se opět vyjádřili, že o takové informace máte zájem.

poslední dvě otázkyPoslední otázka byla, chcete-li se zúčastnit slosování o 1denní audit obchodních a marketingových aktivit. Opět většina z vás neváhala vybrat odpověď ano, a proto tímto gratulujeme vítězi, kterého jsme nyní oslovili.

Všem ostatním, kteří se dotazníků zúčastnili, moc děkujeme. Jsme rády, že naše emaily nekončí v koši a že máte stále zájem o to, co nového pro vás hotelový svět a technologie každým dnem připravily. Přejeme vám zároveň krásné léto a brzy se těšíme opět naviděnou.

Vaše Radka & Jarka