Služby pod jednou střechou

Nejen pro hosty, ale i pro samotné hoteliéry je více než příjemné, když naleznou pro ně výhodné služby na jednom místě. Odpadá tak starost s jejich vyhledáváním, registrací, využívám i případnými platbami. A my jsme pro vás jednu z takových služeb našli. Díky ní bude využití a prodej vašich konferenčních prostor mnohem jednodušší.

Konferenční místnost za pět vteřin

Jedná se o projekt s názvem konfi.cz, jež je nejnovějším členem rodiny portálů společnosti hotel.cz. Právě díky tomuto faktu je celý proces zjednodušen natolik, že ze strany poptávky zabere výběr správného místo pro konferenci nanejvýš několik kliknutí, ze strany nabídky půjde jen o rozšíření stávajícího profilu na hotel.cz. Zapojit se pochopitelně mohou i hotely a další zařízení, které dosud profil na hotel.cz nemají. Prezentovat se zde mohou konferenční místnosti pro celou řadu událostí, od krátké obchodní schůzky ve dvou až po velké mezinárodní konference. V současné době nabízí portál přes 600 různých míst v celé České republice. Časem by se z něj měla stát služba s nejširší nabídkou konferenčních prostor v ČR.

Nepropásněte svou příležitost

Říká se, že v dnešním světě není nic zadarmo, tato služba ale prozatím zdarma je, a to proto, že momentálně funguje ve svojí beta verzi. Nezaplatíte nic za prezentaci ani za zaslání poptávky. Nyní je tedy nejvhodnější chvíle k tomu, abyste svůj hotel propašovali na nové kanály, kterými můžete oslovit potenciální zákazníky. Pro ně pak není nic jednoduššího než se připojit na stránku konfi.cz, zadat základní informace o události, pro kterou hledají prostory, a vybrat si z dané nabídky jednu či více lokalit. Po potvrzení nezávadné poptávky se informace odešlou na všechna vybraná zařízení a záleží již jen na samotném hotelu, jak rychle klienta kontaktuje a jakou nabídku předloží. Na konečné podobě dohody už se hotel s klientem domlouvá sám.

Dá se čekat, že postupem času budete jako hoteliéři i za tuto službu platit provize. Proto neleňte a zapojte se ihned, dokud je služba zdarma. Slíznete nejsladší smetanu a zapíšete se do myslí potenciálních zákazníků hned na začátku.

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA