Jak zazářit na Google aneb vše, co by měl každý hoteliér vědět (o Googlu)

Předpokládejme, že je váš hotel online, což znamená, že s největší pravděpodobností využíváte služeb vyhledávání přes Google, a proč by taky ne, když jde v podstatě o bezplatný kanál k získání většího počtu rezervací. Abyste jich získali ještě víc, měli byste se spolu s námi zaměřit na to, aby vaše prezentace v hotelovém vyhledávání Google byla přesná a jasná. Ne nadarmo totiž 81 % cestujících využívá Google při vyhledávání svého ubytování. A to už není radno ignorovat!

Zapamatujte si těchto pět jednoduchých rad a uvidíte, jak vám to všechno půjde pěkně od ruky!

Zlepšete SEO na webové stránce hotelu

Ujistěte se, že váš webmaster správně zakomponoval všechny meta-tags do HTML vašeho webu. Název stránky (Title Tag), tedy odkaz, na který cestující klikají, by se měl shodovat s názvem vašeho hotelu a jeho lokalitou, jelikož to je přesně informace, po které hosté pátrají. Další důležitou informací je Meta Description, tedy krátký popisek, který následuje hned pod odkazem na web. Pokud máte minimálně tyto informace v optimálním stavu, rapidně tím zvyšujete svoje šance na přímé rezervace. Dále můžete také přidat hodnocení hotelu (Meta Reviews) přímo ke svému profilu, který se hostům ukáže po zadání dotazu. Mini video od společnosti TrustYou, která vám pomůže právě se sumarizací vašich hodnocení, vám stručně a jasně poradí, jak přidat hodnocení k výsledkům vyhledávání. Zvýšíte tím šanci na výhru nad OTAs, které soutěží především tím, že zobrazují hodnocení svých uživatelů.

https://youtu.be/wpkg6RMls9k?list=PLHP1OLyZIqHzrZgJMIROCLc93OBjgEqMm

 

Kontrolujte zobrazované informace

Google nabízí hotelům jednoduchý proces, jak kontrolovat základní informace zobrazované v jejich profilu. Kontrolu nad správou svých údajů najdete po registraci na Google My Business. Zde pak můžete přidat kvalitní fotografie, kontaktní informace, provozní dobu, přesnou adresu, klasifikaci, URL webové stránky a mnohé další.

Ovlivňujte přímé rezervace

Možností, jak soupeřit o zákazníky s OTAs, nabízí Google nepřeberně. Patří mezi ně například Google Hotel Ads. Pokud v hotelu využíváte hned několik kanálů k tomu, abyste přilákali co nejvíce rezervací, je zde velká pravděpodobnost, že Google začne tyto vaše aktivity zobrazovat. Umožněte hostům rezervovat napřímo a nabídněte jim za to přehlednou cenovou politiku a obsazenost. Stačí používat certifikovanou booking engine a zobrazíte klientovi aktuální cenu podle zadaného termínu příjezdu a odjezdu. A zároveň, je-li nabídka atraktivní, klient klikne na odkaz vašeho hotelu a dostane se přímo k online rezervaci. Třeba jako to má Hotel Hviezdoslav v Kežmarku.

Doplňte své služby a nabídky

Další možností, jak vyniknout nad konkurencí, je doplnit sekci zvláštních služeb a nabídek. Google tyto informace shromažďuje různě po internetu, jde například o free wifi, parkování zdarma, snídani v ceně atd. Tím ale dnes již nikoho neoslníte. Doplňte sem speciální nabídky, novinky a služby, které ostatní hotely nemají.

Sledujte účinek sumarizovaných hodnocení (tzv. Meta-Review)

Nejeden průzkum již zjistil, že kromě ceny se hosté čím dál více zajímají o skóre spočítané z různých hodnocení na internetu. Až třetina cestujících například redukuje své vyhledávání pouze na 4 a 5* hotely. 88 % pak vyhledává pouze hotely se 3* a méně. TrustYou například nabízí sumarizaci hodnocení pro více než 300 tisíc hotelů a vy jako hoteliéři můžete očekávat, že přidáním tohoto hodnocení zvýšíte svůj ranking ve vyhledávání Google.

TIP NA ZÁVĚR

Dnes již existuje několik jednoduchých a navíc neplacených možností, jak optimalizovat zalistování ve výsledcích vyhledávání přes Google. Abyste si ale byli jistí úspěchem, využívejte TrustYou Meta-ReviewsTrustYou Stars. My vám moc rádi poradíme, jak na to. Se všemi možnými otázkami nás můžete kontaktovat ZDE.

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA