Pokud pravidelně čtete naše příspěvky, stáváte se v poslední době profíky přes ORM Věnujeme se tomuto tématu teď tak často, jak to pouze jde a to z jediného důvodu- trend a doba. Doba si žádá věnovat se recenzím, stejně jak si kdysi žádala doba jiné novinky. ORM je potřebné monitorovat – recenze přece ovlivňují naši obsazenost, průměrnou cenu a tím pádem i tržby. Takže vzhůru do toho a neváhejte se na nás obrátit, pakliže se v tomto světě ztrácíte!
A co vše se dá krom věku, použití nástrojů či rychlosti zobrazení monitorovat? Další ukazatel je národnost! Studie společnosti The Travel Smarts, která analyzovala více než 7 milionů recenzí z celého světa na stránkách OTA Agoda.com, dokazuje, že i národnost hraje podstatnou roli u recenzí. A co zjistili?
Překvapivě nejvelkorysejšími hotelovými hosty jsou Rusové, následováni Egypťany, Iry, Poláky a Israelci. Průměrně hodnocení na internetu dosahuje 8,52 bodů na škále od 1 do 10, ale průměrné hodnocení ruské klientely je o 0,56 bodů vyšší!
Zaskočilo vás, tak jako nás, že nejlépe nehodnotí Američané? Ti jsou dokonce až na 10. místě klientů podle národnosti, kteří hodnotí hotely nejlépe. Dokonce i Číňané, na které teď většina hoteliérů a cestovních kanceláří cílí, jsou před Američany na 8. místě.
Teď se na to podíváme z té druhé strany – která národnost je nejnáročnější klientelou a měli bychom si ji řádně hýčkat a rozmazlovat, abychom se pak nedivili špatnému hodnocení? Zde se asi takové překvapení nekoná. Nejhůře oproti průměru hodnotí Arabové ze Spojených Arabských Emirátů (o 0,32 níže oproti průměru), dále pak Japonci, Ománci, Indové a Kataři. To je dáno asi především luxusem a standardem, na který jsou zvyklý ve svých zemích a který očekávají i jinde ve světě.
A rada na závěr: ,,Hýčkejte si ty klienty, kteří si stěžují nejvíce, aby opravdu odcházeli s úsměvem.. a všem ostatním děkujte, děkujte a děkujte!“
Zdroj: