Hotelové webové stránky jsou N-U-D-N-É. Hosté mají zájem o reálné zkušenosti ostatních

Hotelovému odvětví trvalo mnoho let než se nám dostalo pochopení a porozumění skutečnému významu klíčových slov a optimalizace, které pomáhají ve zvýšení pozice v jednotlivých vyhledávačích (Google, Seznam atd.). Nyní se zdá, že když už „jsme tam“, dozvídáme se, že právě skončilo období fádní hotelových promo textů. Na školení často používám výraz, že z hotelových www stránek děláme encyklopedii a že testujeme trpělivost našich klientů luštěním sáhodlouhých textů.

V hotelových popisech na www stránkách je nadmíru používáno některých spojení, která mají přilákat zákazníka – jako např. „This New York City hotel features“, „this Paris hotel features“ atd. Návštěvník, který otevřel hotelové stránky, jistě ví, že tento hotel se nachází v New Yorku, protože jinak by stránku neotevřel. Takže se z pohledu klienta, čtenáře, je použití tohoto spojení naprosto zbytečné.

Podívejme se pravdě do očí… v dnešní době vkládáme příliš mnoho energie na získání pozice a jejího udržení ve vyhledávačích, jen abychom dostali klienta na naši webovou stránku hotelu. Dnes už existuje tolik možností, jak si nás klient může najít, takže být na první stránce, nebo na třetí, nebo páté ve vyhledávačích už není tak důležité, jako tomu bylo dříve.

A jaký je konečný výsledek? Klienti navštíví naši webovou stránku a začínají „očima skenovat“ to, co potřebují a co je pro ně během pobytu důležité (velká manželská postel – ano, mají; zdarma wifi – ano, mají; restaurace – ano; ceny parkování – uff, trochu drahé) a pak se přesunou na stránky s recenzemi hotelů, kde mají pocit, že získají reálný obraz toho, co hledají. Přímou a upřímnou odpověď na svoje „otázky“.

Zatímco se může zdá, že tady tvrdíme, že na hotelovém SEO vůbec nezáleží, pak určitě stále záleží, ale bohužel naše texty klienty velmi často „nudí“, proto sami odcházejí hledat inspiraci na stránky s recenzemi hotelů, které pro ně mají skutečnou hodnotu.

Jak to všechno změnit? Vytvořte pro ně zážitek, prodejte jim svůj produkt pravdivě a bez velkých „květnatých“ textů. Nenuďte je jít na TripAdvisor (nebo jinam) poté, co si v rychlosti prohlédli vaše hotelové stránky. Zapojte je. Získejte jejich zájem. Pak mohou jít na TripAdvisor, pokud vůbec půjdou, protože jsme jim již prodali to, co pro ně máme.

Pojďme se společně podívat na to, jak hoteliér může využít tzv. „user generated content“ – tedy obsahu, který tvoří sami uživatelé webu – a co nám to může přinést. Zveme vás srdečně na tématický 90 minutový workshop zaměřený na online reputaci a na „user generated content“. Detaily k workshopu a jeho účasti naleznete na těchto stránkách.

CHCI ZÍSKAT VÍCE INFORMACÍ K HOTELOVÉ KONFERENCI E-COMMERCE & REVENUE MANAGEMENT  V PRAZE

Zdroj: TrustYou