Jinak už to nebude, pokud na sebe při hostově pobytu v hotelu nějakým výrazným způsobem neupozorníte, zapadne tento zážitek mezi desítky dalších, a to je podle nás velká škoda. Někdy totiž stačí skutečně málo, a už vás hostovo doporučení nese od jednoho potenciálního hosta k dalšímu. Nechte se inpirovat v naší malé galerii dárečků, kterými můžete, alespoň těm největnějším hostům, udělat radost právě ve vašem hotelu.
Čokolády prostě nikdy není dost. Tato navíc plní i účel dekorace.
Tento dáreček jsme si sice vypůjčili ze svatební hostiny, svůj účel ale splní i v hotelovém pokoji. Vzpomeňte si jen, kolik hostů vás již na recepci prosilo o prášek proti bolení hlavy.
Na Internetu najdete návod, jak z obyčejného ručníku umotat roztomilého medvídka. Nejen, že potěší každého hosta, který jej ve svém pokoji najde, můžete z něj také udělat hezký prodejní artikl s vlastním logem.
Hotel amenities v podobě malých lahviček s kosmetikou se sice již v minulosti dočkaly moderní ekologické verze ve velkých dávkovačích, ruku na srdce, tento druh služby už k hotelovému provozu tak nějak patří. Co když ty svoje neutrálně vonící a vypadající lahvičky oživíte a přidáte k nim například ústní vodu nebo kartáček na zuby?
Velká část hostů jezdí do hotelu právě proto, že se může v dané lokalitě věnovat čirému večernímu ruchu a nemusí myslet na to, že bude muset ráno uklízet nebo chystat snídani. Spousta z těchto hostů to také přežene s pitím a ráno potřebuje trochu jiný druh pomoci než jen vajíčka a kávu. V tomto balíčku najde host vše, co potřebuje ke zklidnění unaveného těla po prohýřené noci.
Nebudete tomu věřit, ale na světě stále existují lidé, kteří používají staré dobré zápalky. Vy z nich můžete udělat nezapomenutelný artefakt a vzpomínku na pobyt ve vašem hotelu.
Kávové a čajové sety jsou sice u hostů jedny z nejocenitelnějších služeb, vy z nich ale můžete udělat zážitek připomínající domov. Stačí jen přidat kvalitní čaj, hezký hrneček a dobrou knížku.
Stáhněte si případovou studii zdarma
Za 27 měsíců jsme hotel vyvedli ze závislosti na slevových portálech a navýšili tržby o 100 %. Výrazně se zlepšilo i hodnocení hotelu samotnými návštěvníky. Jak se nám to podařilo? Stáhni si zdarma případovou studii Hotelu České Žleby a dozvíš se víc.