Nebojte se ničeho, zas tolik odvahy potřeba nebude. 🙂 Neustále se pro vás snažíme vymýšlet nové způsoby, jak nalákat do svého hotelu více klientů (nejlépe napřímo), jak správně nastavovat ceny, co vylepšit, do čeho investovat a na co naopak zapomenout, protože je to zrovna pro váš hotel zbytečné a neužitečné. Co pro vás máme tentokrát?
Říkali jsme si, že je na čase, abyste i vy byli na Google lépe vidět a dokázali své hodnocení poctivě ovlivnit. Proto jsme se rozhodli, že vám dáme jedinečnou možnost – Hledáme tedy 20 hotelů, které si otestují, jak funguje nová funkcionalita hotelových recenzí na Google.
Jak bude toto testování probíhat? Každý hotel, který bude mezi prvními 20 zájemci, od nás získá po dobu následujících 3 měsíců možnost vyzkoušet si, jak marketingově využít recenze a ovlivnit své skóre na Google. Proč byste ale o tohle měli vůbec stát? Čím více budete mít kvalitních recenzí, tím lepší budou vaše výsledky vyhledávání oproti konkurenci na Google, tzn., že budete lépe vidět, než vaši největší konkurenti.
Co pro to musíte udělat? Vy, jako hotel si připravíte v platformě TrustYou svůj post-stay dotazník, který budete svým hostům po jejich odjezdu odesílat na e-mail. Pokud chcete být ve sbírání dotazníků opravdu úspěšní, doporučujeme poprosit hosty při check-out s tabletem v ruce a úsměvem na tváři, většinou neodmítnou. Otázky do dotazníku si můžete vytvořit podle svých potřeb a přeložit do takových jazykových mutací, které jsou pro vás nejdůležitější.
Dotazník, který vám host vyplní, bude do 72 hodin zveřejněn na Google. Pokud by byl hanlivý anebo nepravdivý, má hotel právo do následujících 72 hodin zažádat o prověření, resp. stažení dotazníku z Google. Jak dotazník vypadá můžete vidět na následujícím obrázku.
Ptáte se, co konkrétně tento dotazník spokojenosti ovlivní na Google? V první řadě jsou to hvězdičky, které se zobrazují u vašeho ubytovacího zařízení při lokálním vyhledávání a vyhledávání v Google mapách. Z dotazníku, který si vytvoříte v TrustYou, ovlivňuje tyto hvězdičky otázka „Váš celkový výsledek“, která je otázkou povinnou a vaši hosté ji musí vždy vyplnit. Kterou část post stay dotazníku máme na mysli a co ovlivní na Google na mysli můžete vidět na následujících třech obrázcích.
V druhé řadě je to pak Review Summary na Google, v češtině Shrnutí recenzí. Do tohoto souhrnu na Google se promítají vaše Meta-Reviews. Nevíte, o co se jedná? Meta-Reviews jsou souhrnným hodnocením dané služby, případně zařízení ve vašem hotelu, tzn. co si většina vašich hostů myslí např. o vašich snídaních, personálu, hotelových pokojích či hotelu samotném. Kategorie, které chcete, aby vaši hosté hodnotili, si nastavíte v dotazníku v záložce Standardní otázky (Standard Questions). V češtině pak otázka zní „Jak jsme si vedli v těchto oblastech?“ a host jí kromě hodnocení 1-5 může přidat vlastní komentář. Jak toto Review summary vypadá na Google a jak ve vašem dotazníku, můžete vidět na následujících obrázcích.
Meta-reviews navíc kromě vašeho webu přebírají i meta-search stránky jako trivago, ixigo, webo anebo GDS Sabre. Jak Meta-Reviews vypadají na Trivago můžete vidět na následujícím obrázku.
Abyste podpořili co nejvíce organické vyhledávání vašeho hotelu, je ještě zapotřebí pro správnou spolupráci mezi Google a vašim hotelovým webem nainstalovat do vašeho webu dva widgety. První je Rich Snippets, který by vám měl nainstalovat do zdrojového kódu webu váš programátor, druhým je widget Meta-Reviews. Pro druhý widget musí být vytvořena nová podstránka na vašem webu. Více o instalaci těchto dvou widgetů a jejich obrovských výhodách se dozvíte v krátkém, 10 minutovém videu, které pro vás připravila Radka.
Abychom si shrnuli všechny kroky, které je nutné k ovlivnění hotelové reputace na Google podniknout, připravili jsme si pro vás jednoduchou infografiku, kde vidíte všechny kroky pěkně za sebou a pohromadě.
Kdo z vás jde do toho s námi? Abyste nekupovali zajíce v pytli, jak se často říká, nabízíme vám možnost ovlivnit recenze na Google po dobu 90 DNÍ zcela ZDARMA. Poté, pokud vás tato forma zlepšování své reputace přesvědčí a vy v ní budete chtít nadále pokračovat, nabízíme vám skvělé zvýhodněné podmínky = 50 EUR měsíčně (bez DPH) + 1 měsíc užívání ZDARMA k roční smlouvě. Samozřejmostí je školení a naše veškerá podpora při přípravě a nastavení systému. Pokud vás systém za dané tři měsíce neosloví, můžete bez problémů na celý software zapomenout. Zobrazené dotazníky a hodnocení získané přes TrustYou Stars dotazník na Google zůstanou, jen už do budoucna nedostáváte příležitost ovlivnit své skóre, organické vyhledávání a SEO.
Zajímá vás naše nabídka? Rozhodně by měla, protože řekněme si upřímně – kdy jste dostali naposledy možnost používat něco ZDARMA po dobu 3 měsíců, aniž byste museli uzavírat smlouvu a platit předem šílené sumy za nějaký software, u kterého si nejste zcela jistí, že bude fungovat podle vašich představ? Většina společností vám nabídne maximálně měsíc užívání zdarma, je to tak?
Čas máte do 15.4.2016, poté už naše nabídka nebude k dispozici. A nezapomeňte, bereme prvních 20 hotelů, tak ať vás někdo nepředběhne! Stačí jen vyplnit formulář níže a my se vám ozveme nazpět. 🙂
Vaše Radka, Jarka a Petra
hledame20@pomahamehotelierum.cz