Náš nejnovější ebook je tady: Dárkové poukázky jako nástroj pro více přímých rezervací

Darkove poukazky ebook pro hoteliery

Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně
jako se jejich obliba mění v čase.

Donedávna si lidé pojem voucher spojovali především se slevovými portály, kde mohli za danou cenu získat poukázku na podstatně zlevněné hotelové a další (právě restaurační a spa) služby. V hotelovém světě se mnoho hoteliérů na slevové portály dívalo skrze prsty. Přiváděly totiž hosty, kteří kromě zakoupené poukázky neutratili nic navíc – a k tomu ještě nedávali žádné spropitné. Pokud jste však slevové vouchery v době jejich největší slávy uchopili z té správné strany, mohli jste očekávat více než zajímavý marketingový ohlas.

…. a více se dočtete v našem zbrusu novém ebooku, který je ke stažení ZDARMA.

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.