Hotelové dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně
jako se jejich obliba mění v čase.
Donedávna si lidé pojem voucher spojovali především se slevovými portály, kde mohli za danou cenu získat poukázku na podstatně zlevněné hotelové a další (právě restaurační a spa) služby. V hotelovém světě se mnoho hoteliérů na slevové portály dívalo skrze prsty. Přiváděly totiž hosty, kteří kromě zakoupené poukázky neutratili nic navíc – a k tomu ještě nedávali žádné spropitné. Pokud jste však slevové vouchery v době jejich největší slávy uchopili z té správné strany, mohli jste očekávat více než zajímavý marketingový ohlas.
…. a více se dočtete v našem e-booku věnovanému speciálně hotelovým dárkovým poukázkám, který je ke stažení ZDARMA.
A ROZŠIŘTE SVÉ ZNALOSTI