Czech Republic jako Czech RepubLIKE

Lepšího logo se Česká republika po 11 letech dočkat nemohla.

Určitě jste zaznamenali zprávy z minulého týdne ohledně nového loga České republiky, kterým se bude prezentovat v zahraničí. Czech Tourism se opravdu „vytáhnul“. Parádní zacílení, samozřejmě spojeno s Facebookem díky „like“. Logo je jednoduché, svěží, výstižné a lze jej použít opravdu univerzálně. V porovnání s ostatními logy jiných destinací je novodobé a reprezentuje současné sociální naladění lidstva. Věřím, že bude dobře reprezentovat naši vlast a pomůže turistům ze zahraničí objevit i ostatní krásy České republiky, nejen Prahy, Karlových Varů a Českého Krumlova.

Spot k novému turistickému logu Czech Republic – Czech Republike

Chcete vědět, co tomu říká laická veřejnost? Stačí mrknout na blog Hospodářských novin

V komentářích blogu mě zaujalo vyjádření Tomáše Nesvorného, který napsal: Jako hoteliér, který pracuje v cestovním rucha a vidí, jak se která země propaguje jak online tak na veletrzích tohle považuji za více než žert. To jsme mohli zůstat u známe fotografie Karlštejnu a kamzíka z Karlových Varů.

Tomáši, máte pravdu a souhlasím s vámi ve všech směrech. Prezentace ČR na mezinárodních veletrzích cestovního ruchu je opravdu tristní, bohužel nové logo to nezmění. Domnívám se, že nové logo je dobrý počin a image České republiky bude určitě vnímána svěžeji  – právě díky LIKE. CzechTourism by měl s logem přijmout i novou koncepci toho, jak naši zemi prezentovat v zahraničí. Dalším otazníkem zůstává i to, co se stane, až turisti ze zahraničí dorazí do regionů a zjistí, že kvalita poskytovaných služeb a např. naše jazyková vybavenost, není úplně ideální…

Jaké názoru jste vy? Líbí? Nelíbí? 

Pro porovnání mrkněte na destinační loga jiných zemí.

egypt tourism logo Polska Poland Tourism Logo Brasil tourism logoRomania Tourism LogoTurkey tourism logo

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.