Lepšího logo se Česká republika po 11 letech dočkat nemohla.
Určitě jste zaznamenali zprávy z minulého týdne ohledně nového loga České republiky, kterým se bude prezentovat v zahraničí. Czech Tourism se opravdu „vytáhnul“. Parádní zacílení, samozřejmě spojeno s Facebookem díky „like“. Logo je jednoduché, svěží, výstižné a lze jej použít opravdu univerzálně. V porovnání s ostatními logy jiných destinací je novodobé a reprezentuje současné sociální naladění lidstva. Věřím, že bude dobře reprezentovat naši vlast a pomůže turistům ze zahraničí objevit i ostatní krásy České republiky, nejen Prahy, Karlových Varů a Českého Krumlova.
Spot k novému turistickému logu Czech Republic – Czech Republike
Chcete vědět, co tomu říká laická veřejnost? Stačí mrknout na blog Hospodářských novin
V komentářích blogu mě zaujalo vyjádření Tomáše Nesvorného, který napsal: Jako hoteliér, který pracuje v cestovním rucha a vidí, jak se která země propaguje jak online tak na veletrzích tohle považuji za více než žert. To jsme mohli zůstat u známe fotografie Karlštejnu a kamzíka z Karlových Varů.
Tomáši, máte pravdu a souhlasím s vámi ve všech směrech. Prezentace ČR na mezinárodních veletrzích cestovního ruchu je opravdu tristní, bohužel nové logo to nezmění. Domnívám se, že nové logo je dobrý počin a image České republiky bude určitě vnímána svěžeji – právě díky LIKE. CzechTourism by měl s logem přijmout i novou koncepci toho, jak naši zemi prezentovat v zahraničí. Dalším otazníkem zůstává i to, co se stane, až turisti ze zahraničí dorazí do regionů a zjistí, že kvalita poskytovaných služeb a např. naše jazyková vybavenost, není úplně ideální…
Jaké názoru jste vy? Líbí? Nelíbí?
Pro porovnání mrkněte na destinační loga jiných zemí.