Co se změnilo v Google Hotel Ads

Co nevidět bude používání Google Hotel Ads ještě jednodušší a jasnější.

Přinášíme vám nejdůležitější změny, které budou moci všichni uživatelé zanedlouho využívat:

  1. Začneme skutečně revoluční změnou, kterou je možnost vyhledávat hotelové pokoje pro 1, 2, 3, 4 hosty, a to přímo na mapě. Tato možnost bude k dispozici na všech zařízeních.

 

  1. Protože počet mobilních zařízení a jejich využití stále narůstá, je Google Hotel Ads k mobilním zařízením ještě vstřícnější. Od nynějška například mobilní kalendář, na kterém si vybíráte ubytování podle data příjezdu do hotelu, zobrazuje také ceny. Je to poměrně jednoduchý způsob, jak si uživatelé mohou zobrazit vývoj ceny ve zvoleném časovém úseku.

 

  1. Pro mobilní verzi je tu ještě příjemný bonus v podobě grafu, díky kterému můžete porovnávat ceny. Uživateli se v diagramu zobrazí vyhledaná destinace a v přehledu na týden nebo na měsíc může porovnat ceny na příštích 60 dnů. Hosté, kteří hledají ubytování v hotelu, tak mohou snadno zjistit vývoj cen ve zvoleném městě.

Chcete začít používat Google Hotel Ads? Kontaktujte nás, rádi vám poskytneme další informace.