Jak už jsme několikrát v našich článcích zmiňovali, slevové portály se postupem času odklánějí od velkého množství super levných produktů a služeb a zaměřují se na luxusnější sortiment. V tomto směru se mění také způsob prodeje, přechází se od voucherů, které už si musí vykomunikovat každý kupující sám, k přímému prodeji pobytů na konkrétní data.
Přesně takovým způsobem funguje novinka společnosti Groupon s názvem Getaways, kterou v současné době zavádí například Německo (do budoucna se plánuje například Polsko, Itálie nebo Velká Británie). Ačkoliv my osobně nejsme velkými fanoušky slevových akcí a slevových portálů, musíme přiznat, že v případě, kdy vše dobře promyslíte, může to pro některé z vás fungovat. Slevy jsou vhodné například ve chvíli, kdy jste noví na trhu, máte slabou sezónu, v málo obsazených částech roku nebo zkrátka potřebujete rychlé cashflow.
Podle hotelů, které se již do daného projektu zapojily, je možné při dané kampani prodat 200 až 300 pokojonocí. Na konkrétní nabídky konkurenčních hotelů se můžete podívat zde:
Pokud máte pocit, že Groupon Getaways je nabídka stvořená právě pro vás, detailní informace si můžete prostudovat zde Groupon Getaways Extranet Deck. Kontakt na Travel Groupon International – Business Development Managera vám velmi rádi zašleme emailem. Stačí nás kontaktovat emailem.