Znáte to. Ne vždy se vám podaří úplně vše tak, jak jste původně zamýšleli a předpokládali. To je i případ velkých nadnárodních společností. Některé investice jsou na první pohled skvělé, ale nakonec zjistíte, že jsou naprosto scestné a nemohou v reálu fungovat. A to se stalo i Googlu. O co jde?
Pamatujete si ještě článek, ve kterém jsme vám psaly o tom, že se Google v blízké budoucnosti pravděpodobně stane novou OTA (článek zde)? To samozřejmě nevylučujeme, jen to nebude pravděpodobně úplně podle plánu, který si Google původně předsevzal. Čím to? Hlavní důvodem, který by mohl klienty odradit od rezervací přes Google, je nedostatek recenzí. A těch mají jiné OTAs požehnaně (i TripAdvisor, který své Book on TripAdvisor teprve postupně zavádí). Navíc se jedná o recenze, které nejsou kontrolovány žádným mechanismem, tudíž je může přidat kdokoli, jen aby hotelu třeba přilepšil, anebo naopak pohoršil.
Všechny tyto skutečnosti vzal Google v potaz a uvědomil si, že by asi neměl příliš velké šance v konkurenčním boji a rozhodl se učinit razantní krok. Stal se partnerem TrustYou. Jak bude tento vztah fungovat? Hovoří se o tom, že Google bude přebírat recenze od TrustYou a tím si zajistí nejen jejich větší množství, ale také pravdivost a spolehlivost. Detaily k tomuto novému partnerství budou k dispozici zhruba v polovině listopadu. Jako žhavou novinku vám je přineseme na naší konferenci dotcomhotel v rámci tématu Google and it’s Online Reputation Revolution. Raději teď ale nebudeme předbíhat.
Zajímavých témat z oblasti hotelnictví, které stojí za řeč, je ale daleko více. V poslední době více než kdy předtím. Přijměte proto od nás pozvání na naší dotcomhotel konferenci, která se koná už za necelé 3 týdny! Témata jsou vždy vybírána precizně a také s důrazem na co nejvyšší aktuálnost. Mimoto letos nabízíme také dva tématické workshopy, které jsou pro účastníky konference v zdarma! Pokud byste měli chuť zúčastnit se pouze workshopů, můžete se zaregistrovat ZDE. Svou pozornost zde zaměříme na témata Čína a hotelový e-commerce a Online reputace: hodnocení jako nejúčinnější marketing. Těšíme se na vás 24. a 25. listopadu v hotelu International.
Vaše Jarka, Radka a Petra