Představíme ti 20 osvědčených tipů, které v dlouhodobém horizontu vedou ke snížení závislosti na rezervacích přes OTA portály. Naším cílem je představit ti taktiky, které nestojí téměř žádné peníze. Vyžadují jen tvůj čas a ochotu něco změnit. Společně vyřešíme nízkou prodejní cenu, poradíme jak dosáhnout vyšší osazenosti a ukážeme ti efektivní cestu k vyšším tržbám.
ZAMĚŘ SE NA OVĚŘENÉ RECENZE. GOOGLE (A NEJEN TEN) TĚ ZA TO BUDE MILOVAT!
Recenze jsou odjakživa neskutečně silným nástrojem pro byznys. Zpětná vazba tu byla od nepaměti, jen se z pouhého osobního doporučení postupně stala strukturovaným online obsahem. Seznam se s tím, co se děje s recenzí, když ji klient napíše - kam putuje a jaký vliv má na Google a jiné portály.
Chceš získat rychlý návod, jak nastavit svoji webovou stránku na sběr emailových adres? Kdy můžeš klientovi emailovou adresu použít k marketingových účelům a kdy nikoliv? Jak získat souhlas k marketingovým účelům? Co je double opt-in a proč ho používat? Praktický průvodce pro každého hoteliéra může přiletět do tvého e-mailu teď hned.
Dárkové poukázky neboli vouchery byly odedávna pevnou součástí prodeje většiny ubytovacích zařízení, kde kromě samotného ubytování pomáhaly zvedat zisky především v úseku restaurací a spa a wellness. Pochopitelně i ony mají své silné období prodeje především okolo Vánoc a v létě, stejně jako se jejich obliba mění v čase. Ani letos tě nenecháme usnout na vavřínech. E-book si můžeš stáhnout ZDARMA po vyplnění formuláře níže.