Děkujeme všem účastníkům školení z cyklu Hotel a sociální sítě v praxi. Opět k nám zavítala Lucie Hys, naše americká lektorka, a společně jsme se věnovali soutěžím a reklamě na Facebooku. Podívejte se na soutěže, které aktuálně probíhají.
Nejaktuálnější nabídka facebookových soutěží naleznete přímo na Facebooku.
Velmi jednoduchou soutěž zveřejnil hotel Rustic Inn v USA. Je založena pouze na principu vyplnění formuláře – jméno, příjmení, emailová adresa a datum narození. Soutěž je platná pouze pro fanoušky starší 21 let. Hotel Rustic Inn pro uskutečnění soutěže vyhověl liteře facebookového zákona a použil aplikaci od společnosti Wildfire. Každý fanoušek, který se soutěže zúčastnil, pak mohl na své zdi účast o soutěži sdílet.
Další soutěž nyní nabízí Aloft Hotels. Prozkoumejte, co pro vás mají zajímavého :). Pro uspořádání soutěže využili aplikace od firmy Votigo.
Seznamte se soutěží Contiki Vacations‘ „Get on the Bus“
Soutěž byla zacílena na skupinu mladých lidí ve věku 18 – 35, kteří začínají plánovat dovolenou. Promotion byla načasována ke spuštění v polovině února 2011 s tím, aby si mladí fanoušci dokázali představit, jakou mohou mít s Contiki perfektní dovolenou. Celkem bylo vybráno 8 vítězů a všichni dohromady získali dovolenou v hodnotě okolo USD 25.000.
A jaká byla pravidla soutěže? Cílem bylo stát se fanouškem, vytvořit skupinu 5 spolucestujících, vybrat si výlet, naložit do virtuálního autobusu a v autobuse si vybrat hudbu na cestu. V podstatě si „namalovat“ svůj vysněný výlet.
Get on the Bus soutěž proběhla od 23.2. do 31.3.2011 a pro fanouškovskou stránku Contiki získala přes 8000 „To se mi líbí“, přes 10 milionů zobrazení skrze funkci „sdílet“ na zdi nebo označení příspěvku „To se mi líbí“, tweetu nebo příspěvků na blozích jednotlivých fanoušků. Strategie soutěže byla nejen získat „zúčastněte se a vyhrajte“ fanoušky, ale také zapojit představivost fanoušků a plány pro krásnou dovolenou.
Závěrem bych ráda dodala, že soutěže (nejen na Facebooku) jsou dalším kouskem v obchodním a marketingovém puzzle vašeho hotelu. Nezapomeňme však na to, jak poskytovat kvalitní služby. S tím nám žádná soutěž nepomůže.
Přeji vám hodně kreativních nápadů.