Novinky z branže > V módě jsou mikro pokoje, síla negativní reklamy a na změnu pověsti není nikdy pozdě

Hoteliéři sázejí na mikro přístup

Tradiční hotelové řetězce sice nabízejí určitý stupeň kvality, takže zde hosté bývají jen málokdy vyloženě zklamaní, na druhou stranu se v těchto pokojích čím dál častěji nudí. Proto se řada hoteliérů rozhodla následovat příklad hotelového řetězce Pod Hotels, který sází na minimalismus. Nejde však o malé a levné pokoje. Zakladatel sítě Richard Born potvrzuje, že host se zde vzdává prostoru na úkor vysoké kvality vybavení. Následují jej například hotely Yotel, Arlo Hotels nebo Public New York Hotel. Vede je k tomu hned několik důvodů – menší pokoje dovolují developerům umístit v budově více pokojů (tedy více ubytovaných hostů), hoteliéři mohou jít níže s cenou bez ztráty revenue a navíc následují trend, kdy hosté stejně tráví více času mimo hotelový pokoj. Něco na tom bude, nemyslíte?

Negativní reklama, taky reklama

O tom, jak naložit s negativními recenzemi, by mohli své vyprávět v amsterdamském hotelu Hans Brinker Budget Hotel. Na několika portálech s hodnoceními byl tento hotel opakovaně prohlášen za nejhorší na světě. Management hotelu však nelenil a tento fakt obrátil ve svůj prospěch. Ve spolupráci s reklamní agenturou Kesselskramer Amsterdam vytvořil hned několik propagačních materiálů, ve kterých hosty vyloženě upozorňuje na své nedostatky. Výsledkem této jejich práce je téměř 100% obsazenost bez nutnosti cokoliv v hotelu měnit. Docela slušný námět na to, jak se vyhnout investicím a ještě na tom vydělat.

Vítejte v KLDR

Pamatujete na dokument o hrstce turistů, kteří se rozhodli jet objevovat krásy Severní Koreje? Za pár měsíců se na jejich místě můžete objevit i vy. Představitelé země se totiž chystají vybudovat pro turisty v přístavním městě Wonsan luxusní pobřeží s megalomanským letoviskem. Inspiraci se chystají čerpat ve Španělsku. Cílem je zdesetinásobit množství přijíždějících turistů ze 100 tisíc na rovný milion ročně. Součástí projektu prý má být také něco na způsob muzea, kde bude návštěvníkům představena historie země a její vývoj k dokonalosti. Z této zprávy pro vás může vyplývat jediné – na změnu pověsti není nikdy pozdě, i když se to zpočátku může zdát jako nemožné.

Přejeme vám úspěšný týden a spoustu radosti nad odvedenou prací!

 

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA