Novinky z branže > TripAdvisor přidává „nehotely“, Evropské hotely přežijí všechno a Držte krok s novými trendy

TripAdvisor přidává do nabídky „nehotely“

Jeden z největších poskytovatelů recenzí hotelového ubytování TripAdvisor oznámil svůj záměr přidat do své nabídky kromě hotelů také další poskytovatele ubytování jako například penziony nebo sdílené ubytování typu Airbnb. Tato oblast pro firmu není nijak neznámá, již v roce 2008 pod svá křídla přibrala společnost FlipKey nabízející prázdninové lokality, dále pak v roce 2010 britskou společnost Holiday Lettings, v roce 2013 španělskou společnost Niumba, v roce 2014 pak americkou společnost Vacation Home Rentals následovanou o dva roky později britskou HouseTrip. TripAdvisor tak už dávno není jen platformou nabízející recenze, ve čtvrtém kvartálu loňského roku totiž zprostředkoval ubytování v 750 tisících ubytovacích zařízení (jde o zvýšení o 50 tisíc oproti stejnému období roku 2016), což jej zařazuje na 4. místo hned za Airbnb, Homeaway a Booking.com.

 

Evropské hotely přežijí všechno

Jak už jsme vás v minulých Novinkách z branže informovali, turismus v Evropě se má k světu, a to navzdory úskalím, kterých byl v minulých letech svědkem. Jeden z mnoha komentářů ohledně sílícího postavení evropských destinací, tentokrát z LinkedIn, potvrzuje, že obsazenost evropských ubytovacích zařízení je v nebývalé kondici, respektive o celých 10 % vyšší než před deseti lety. Když tedy mohly hotely přežít globální finanční krizi, nástup sdíleného ubytování, radikální zvýšení hotelové kapacity i sérii teroristických útoků, přežijí snad všechno.

Zvýšení se podle zprávy European Destination Observatory dočkal také ukazatel RevPAR, a to o celých 6 % oproti roku 2016, a ADR (nárůst o 2,9 %). Našlápnuto mají především státy Pyrenejského poloostrova a východní Evropy.

Nepropásněte trendy pro rok 2018

My se budeme jednotlivým trendům určitě věnovat na tomto blogu individuálně, aby vám ale v novém roce žádný z nich neunikl, zde je malý seznam, který pro rok 2018 sestavila společnost IBC Hospitality Technologies. Kromě zvýšené potřeby personalizace služeb nebo důležitosti věrnostních programů jde také o nutnosti využívat nejnovější technologické prostředky a soustředění vašich dat na jednom přístupném a přehledném místě v podobě platformy zpracovávající hostovy reakce na ubytování. Zejména novým technologiím by se měl každý hotel věnovat ve zvýšené míře. Už totiž nejde jen o sdílení fotek na sociálních médiích, ale například o aplikace nabízející hlasové vyhledávání ubytování, restaurací nebo zážitků pomocí GPS. Trendy pro rok 2018 z dílny Profitroom si můžete stáhnout zdarma zde.

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *