Novinky z branže > Slevomat, Sheraton a pravdivé informace na internetu

Jděte nad své limity

Společnost Sheraton Hotels & Resorts spustila ke svému 80. výročí novou kampaň s názvem Go Beyond. Jejím hlavním posláním je sdělit hostům, že jim bude v hotelech této značky splněno každé, i to sebemenší přání. A to díky excelentním výkonům zaměstnanců, kteří se při každé příležitosti překonají a půjdou nad své možnosti. Nechtěli byste i vy takové zaměstnance ve svém hotelu? Nechte je zhlédnout níže uvedené, mimochodem velmi milé, video. Třeba společně najdete cesty, jak pozitivně překvapit právě vaše hosty.

https://www.youtube.com/watch?v=mMj_zISysL4

 

Slevy na odchodu

Že jsou slevové portály a vůbec marketing založený na slevách pomalu na odchodu svědčí i fakt, že největší český slevový portál Slevomat plánuje opustit trh se slevami a vrhnout se na prodej luxusnějšího zboží. Už dnes se z velké části věnuje prodeji dovolených, výjimkou nejsou ani prodeje domů a automobilů. Novým plánem do budoucna tak není prodávat velké množství zlevněného zboží a služeb, ale nové exkluzivní nabídky šité na míru, často úplně beze slev. Své místo si zde prý najdou i vyhlášené hotely a restaurace. Nový business plán Slevomatu dává skutečně smysl a mohl by být dobrou inspirací také pro hoteliéry. Ti by se měli více než na zlevněné pobyty a služby zaměřit na balíčky ušité na míru zákazníkům, které ale musejí skutečně znát. Hodně štěstí!

 

Samou pravdu, nic než pravdu!

Nedávný průzkum Evropské komise a Úřadu pro ochranu spotřebitelů potvrdil, že více než dvě třetiny ze sledovaných internetových stránek nabízejících služby v cestovním ruchu, respektive ubytování, uvádějí nepravdivé informace. U zhruba třetiny z nich se neshodovala konečná cena při placení s cenou uvedenou na internetu, další třetina konečnou cenu po dokončení rezervace vůbec neuvedla a pětina uváděla cenu jako „výhodnou“, což ve skutečnosti nebyla pravda. Čtvrtina z uvedených internetových stránek pak vnucuje kupujícímu dojem, že nabídka je téměř vyprodaná, aby jej donutila k rychlé reakci. Je tedy dobré si pamatovat, že tu „nejlepší“ cenu by měl hostu nabídnout hotel na svém vlastním webu. Evropská komise také zjistila, že více než pětina internetových recenzí je zavádějící, tedy ne úplně pravdivá. Téměř polovina z ubytovacích zařízení pak prezentuje na internetu fotografie, jež jen vzdáleně odpovídají realitě.

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA