Novinky z branže > Penzion roku, chyby na webu a nový význam destinace

Penziony, pojďte se zviditelnit

Asociace hotelů a restaurací ČR společně s ubytovacím portálem hotel.cz a rezervačním systémem Previo vyhlašují v tomto složení již druhým rokem soutěž o prestižní ocenění majitelů a provozovatelů penzionů s názvem Penzion roku 2017. Soutěží se pomocí ankety postavené na kombinaci recenzí od ubytovaných hostů a hodnocení odborné komise. Na základě recenzí bude vybráno 20 nejlepších penzionů, které budou zveřejněny na portálech www.cenyahr.cz, www.previo.cz/penzion-rokuwww.hotel.cz, z nich bude odbornou komisí vybráno deset, z nichž nakonec zvítězí ten podle ní nejlepší. Penziony by měly tuto příležitost uchopit za pačesy a proměnit ji v unikátní možnost zviditelnit se na trhu. Už jen účastí v soutěži totiž mimo jiné získají možnost vyzkoušet si zdarma po dobu trvání ankety plnou verzi rezervačního systému Previo s EET. Vítěz ankety pak bude vyhlášen na slavnostním galavečeru při příležitosti konání 12. konference AHR ČR 1. prosince 2017 v Clarion Congress Hotelu Olomouc.

Váš web potřebuje pravidelnou péči

Společnost Tambourine nedávno zveřejnila seznam pěti nejčastějších chyb, které se objevují na hotelových webových stránkách. Nehledě na to, jak důležitou roli hotelový web a jeho schopnost generovat rezervace hraje, ještě stále se na něm objevují propastné nedostatky. Mrkněte na ten svůj a pokuste se alespoň ty nejmarkantnější odstranit.

  1. Nenechte web stagnovat a často na něj přidávejte nový obsah
  2. Zapracujte na vizuální stránce a pořiďte si kvalitní fotky
  3. Vystavte svá ocenění a kvalitní recenze hostů
  4. Postavte svou pověst na lokalitě
  5. Nezapomínejte na nové technologie

Host se chce cítit jako „local“

Novým hotelovým fenoménem, který pomalu nahrazuje obyčejného turistu, je podle informací New York Times host, který se ze všeho nejvíce chce cítit jako místní, tedy jako součást destinace daného hotelu. Základ tomuto trendu dala společnost Airbnb, která v pravém slova smyslu nechává cestující žít stejným životním stylem, jako osoba, která ubytování nabízí. Také například společnost Marriott International není pozadu a rozběhla projekt s názvem PlacePass, který umožňuje hostům rezervovat si různé aktivity a zážitky spojené s danou lokalitou. Může se jednat například o soukromou prohlídku filmových lokalit, lekce vaření s místním (celebrity) šéfkuchařem nebo výlety v duchu family friendly. Stálo by za to zapřemýšlet, co ze své lokality můžete nabídnout svým hostům vy?

Držíme palce a přejeme úspěšný den!

STÁHNĚTE SI PŘÍPADOVOU STUDII ZDARMA