Podle posledního reportu společnosti ECM-MKG s názvem European Destinations Observatory se žene evropský hotelový segment v prvním čtvrtletí roku 2018 stále kupředu. Celkově například ukazatel RevPAR vykazuje za první tři letošní měsíce 4,2% růst. Obsazenost vzrostla o 1,2 % a ADR o 2,3 %. Podle dostupných dat se nejvíce daří Pyrenejskému poloostrovu, v Itálii zemích Beneluxu a východní Evropě. Jupí!
Za chvíli to bude rok, co český slevový portál Slevomat koupila za cca 1,5 miliardy Kč britská společnost Secret Escapes. A může si jen mnout ruce, jak dobře udělala. Slevomat se za tu dobu přetransformoval z obyčejných slev na zážitky a v budoucnu by rád spustil i prodej letenek. Secret Escapes všechny tyto změny velmi vítá a aktivně nabízí jeho úspěšné produkty v dalších regionech. „Sleva je jen jednou z přidaných hodnot, které zákazníkovi poskytujeme. Tuto přidanou hodnotu nechceme rušit, určitá sleva tam vždy bude, ale k tomu dáváme další přidané hodnoty typu ušetření času či pohodlí, “ vysvětluje úspěch šéfka Marie Havlíčková.
Ono smutné video ukazující želvu s plastovým brčkem zaraženým v nose jste už možná viděli i vy. A celosvětová kampaň nahrazující platová brčka těmi papírovými, případně silikonovými či kovovými se vesele rozjíždí napříč různými odvětvími. Podpořit se ji rozhodl i hotelový řetězec Marriott International, který slíbil, že do července roku 2019 nenajdete ani v jednom z jeho 6500 zařízení plastové brčko.
Novozélandská firma Perpetual Guardian na svých zaměstnancích dva měsíce testovala čtyřdenní pracovní týden a tvrdí, že to byl velký úspěch. Přes 240 lidí pobíralo stejný plat jako kdyby pracovalo pět dní, přitom ale předvedlo mnohem lepší výkon. To jen tak, kdybyste se chtěli nad něčím podobným zamyslet… třeba jako v pátek už nepracujeme 😀
Zdroj: Forbes