Agentura CzechTourism představila nový videoklip, který má do Česka především za barokními památkami přilákat mladší cestovatele. Za jeho tvorbou stojí agentura WMC Grey spolu s mladými tvůrci, kterým se podařilo netradičně spojit období baroka se současností. Ve videu se totiž propojuje technoparty s kulisami barokního paláce. Určeno je nejen pro turisty z Evropy, pouštět se bude také v Latinské Americe a Rusku. I když s námi nemusíte souhlasit, myslíme si, že jde o chytrý kousek s cílem oslovit specifickou skupinu mladých turistů a navázat tak na představu České republiky jako zemi příběhů. Takový příklad by byl hodný následování také na hotelových webech, nemyslíte?
Hotelová společnost Marriott International se připojuje ke skupině svých konkurentů a prodlužuje lhůtu pro zrušení rezervace z 24 hodin na 48. Hoteloví hosté nebudou mít z takové změny velkou radost, uvítají ji ale investoři a operátoři. Změna je ve většině jejích hotelů platná od 15. června. Rezervace zrušené ve 48hodinové lhůtě budou podléhat poplatku ve výši jedné hotelové noci. Tato novinka umožňuje hotelovým pracovníkům znovu rezervovat pokoje, které by kvůli last minute rušení zůstaly neobsazené. Změna je zatím platná pro hotely v USA, Kanadě, Karibiku a Latinské Americe. O tom, jak je důležité umět reagovat na rušení rezervací v krátkém termínu, si můžete přečíst v našem článku Jak otočit rušení rezervací ve svůj prospěch.
V článku Jak na balíčky – jasně a stručně jsme vám v několika bodech popsali, jak správně vytvořit a propagovat hotelové balíčky. Tato hotelová reklama poukazuje na nešvar, který se vám může stát, když vaše hotelové balíčky budou příliš dobré. Tak dobré, že si je hotelový personál bude šetřit sám pro sebe a hostům o nich nebude chtít říct.