I když si to ještě většina z nás nechce připustit, rok 2017 se chýlí ke konci a je třeba začít přemýšlet nad strategií fungování hotelu pro rok 2018. Ne nadarmo začínají OTAs pomalu a jistě připomínat svým klientům, aby již nyní zadávali ceny pro následující rok, a to především pro vytížená období jako jsou Velikonoce, letní prázdniny a Vánoce. Aktualizovat své ceny na rezervačních portálech je samozřejmě důležité, stejně důslední byste ale měli být také ohledné své webové stránky a rezervačního systému. Jedině tak nepřijdete o zákazníky a ti budou mít jasno o vaší dostupnosti. Nezapomeňte také na nastavení slev, které chcete následující rok nabízet. Případné nejasnosti vám rádi s celým týmem Pomáháme hoteliérům vysvětlíme, stačí se na nás obrátit.
Sledovat práci kontrolora EET může být na jedné straně nudné, na druhé straně vám mohou jeho výstupy s ledasčím pomoct. Jeden takový kontrolor yykonal v průměru za oněch devět měsíců, kdy povinná elektronická evidence tržeb funguje, na 150 kontrol a prokázal krácení tržeb ve výši několika miliard Kč. I když jsou na EET ještě stále slyšet ze všech stran nadávky, přece jen se díky tomuto nástroji podařilo od sebe oddělit ty podniky, které své tržby vždy řádně odváděly, a ty, které to nikdy nedělaly. Podobných bylo za uvedené období zavřeno osm. Podle slov jednoho z kontrolorů je rozdíl, když v jedné restauraci zaevidují za dvě hodiny 12 účtenek, přitom dovnitř vešlo 90 lidí, a v další jsou schopni zaevidovat za 62 účtenek za 40 minut.
A na závěr něco pro pobavení. Balíčkům a voucherům neodzvonilo, ba právě naopak. Zaměřte se při jejich nabízení na to, co je pro váš hotel typické. Tomuto tématu se budeme v budoucnu detailně věnovat. Máte se na co těšit!
Příjemný týden plný romance přejeme!