Novinky z branže > Book on Google, vlastní hotely velkých portálů a lobby jako střed vesmíru

google hotel ads

Book on Google!

Google rozjíždí novou službu, a to možnost rezervovat si ubytování přímo přes jejich produkt Google Hotel Ads. Tento způsob snadné rezervace (jinak zvaný také Easy Booking) je nyní zatím dostupný pouze na omezených trzích, a to ve Spojených státech, Velké Británii, Austrálii, Novém Zélandu, Německu, Rakousku, Belgii, Kanadě, Dánsku, Španělsku, Francii, Itálii, Nizozemsku, Norsku, Polsku a Švédsku. A jak vůbec funguje? Proklik na rezervaci se zobrazí přímo přes Google Hotel Ads a vypadat bude zhruba takto, viz níže obrázek. V praxi to tedy znamená, že rezervace neprobíhá přímo přes webovou stránku hotelu nebo některou z OTAs, ale je provedena přes metasearch engine přímo na Google (což pochopitelně nebude zadarmo). Co k tomu dodat, snad jen, že Booking.com a spol. budou muset teď hodně šlápnout do pedálů. Chcete-li dostat své ceny přímo na Google Hotel Ads, potřebujete k tomu certifikovaný online rezervační systém. Více najdete zde.

Zdroj: wihphotels.com

Silné portály investují do vlastních hotelů

Některé internetové portály jako například Airbnb nebo Alibaba rozšiřují svůj podnikatelský model a pouštějí se do provozování vlastního ubytování. Alibaba například již spustila na asijském trhu dceřiný cestovatelský portál Fliggy, který nedávno v Číně otevřel vlastní hotel s názvem Flyzoo. A zkouší v něm nové technologie jako například otevírání dveří podle rozeznání hostova obličeje. Ani Airbnb nezůstává pozadu, jeho inovační laboratoř Samara postupuje v projektu výstavby vlastních obytných jednotek (nazývaných Backyard) využívajících moderní technologie. Kromě toho se prý chce podílet na investici do indické hotelové sítě Oyo Rooms. Tato zařízení, krytá křídly velkých webů, budou mít pochopitelně na trhu ubytovacích zařízení obrovskou výhodu v podpoře prodeje. Weby je pravděpodobně budou u svých zákazníků prosazovat a navíc nemusejí samy sobě platit provizi. Další silní hráči na trhu jako Booking.com nebo Expedia zatím podobné plány nemají.

Lobby jako střed vesmíru

Management bezpočtu hotelů probdí nejednu noc při přemýšlení, jak pokořit narůstající oblibu portálů sdíleného ubytování. Přitom má v rukávu jedno velké eso, které pronajímané byty nikdy mít nebudou. A to srdce a mozek hotelu – lobby. Pokud se vám podaří vnést do lobby působivou a neopakovatelnou atmosféru, hosté vždy raději zvolí váš hotel před jinou možností ubytování. Jak toho ale docílit? Můžete se vsadit, že většina hostů přijíždí do hotelu hladová. Nenechejte je bloudit po hotelu a hledat restauraci, umístěte univerzální občerstvení přímo do lobby, jak to dělá npaříklad hotel Girandole at the Park Hyatt Tokyo. V dalším japonském hotelu The Peninsula Tokyo nabízejí ráno na recepci mapky s místními fitness centry a k tomu láhve chlazené vody. Hotel Upper House v Hong Kongu zase přímo v lobby pořádá zdarma různé přednášky z oblasti módy, literatury nebo designu, aby tak vzdělával své hosty. Vsadit můžete také na wow efekt, ten mají v šanghajském hotelu Middle House v podobě dech beroucího lustru. Posuďte sami.

Zdroj: themiddlehousehotel.com
Komentáře

Přidat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.